Кафедра психології
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3225
Переглянути
Документ Системний коучинг "Шлях лідера" в практиці організаційного розвитку(Університет «КРОК», 2011) Живоглядов, Ю.О.; Живоглядов, Юрій ОлексійовичДокумент Сутнісна характеристика професійно важливих якостей керівника проектів(Університет «КРОК», 2011) Сингаївська, І.В.; Кутас , М.С.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаДокумент Особливості підготовки магістрів за спеціалізацією "Бізнес психологія" магістратури "Бізнес адміністрування" в Університеті "КРОК(Університет "КРОК", 2012) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті йдеться про організацію підготовки магістрів програми МБА за спеціалізацією «Бізнес-психологія» в Університеті «КРОК». Висвітлюється проблема створення цієї програми відповідно до компетентнісного підходу. Розкриваються особливості навчального плану та специфіка викладання дисциплін із бізнес-психології.Документ Практична філософія повсякденного життя: досвід проведення екзистенційного коучингу(Університет "КРОК", 2012) Живоглядов, Ю.О.; Живоглядов, Юрій ОлексійовичУ статті подано деякі роздуми автора з приводу «екзистенціальної позиції» коуча в його допомозі розвиткові когнітивного мислення клієнта, а також його сприяння клієнтові в пошуку автентичного буття та можливості самотрансцендуванняДокумент Методи діагностики та корекції організаційної культури приватного навчального закладу(Університет "КРОК", 2014) Наконечна, Н.В.; Наконечна, Наталія ВасилівнаУ статті окреслено методи діагностики організаційної культури навчального закладу. Подано різні класифікації організаційної культури. Наведено приклад діагностики та корекції організаційної культури з використанням класифікації Чарльза ХендіДокумент Теоретичний аналіз проблеми професійної успішності викладача вищого навчального закладу (частина 1)(Університет "КРОК", 2014) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті обґрунтовано актуальність дослідження проблеми професійної успішності, проаналізовано теоретико-методологічні підходи до вивчення феномену професійної успішності викладача. Описано погляди науковців на зміст поняття «професійна успішність викладача», чинники та показники такої успішності. Накреслено перспективи подальших досліджень професійної успішності викладачів вищих навчальних закладівДокумент Розвиток інформаційного суспільства. Т.9. Правові та соціально-психологічні виміри новітнього інформаційного суспільства(Університет «КРОК», 2015) Гордієнко, С.Г.; Чистякова, А.С.; Гіжевський, В.К.; Боровенко, В.М.; Ятченко, Є.О.; Бєгов, Д.Д.; Мазур, О.В.; Бернадський, Б.В.; Тарасова, І.В.; Марков, С.Л.; Матеюк, О.А.; Карамушка, Л.М.; Філь, О.А.; Блешмудт, П.П.; Корсакевич, В.В.; Стадник, В.А.; Калашник, Н.Г.; Живоглядов, Ю.О.; Сингаївська, І.В.; Кутас, М.С.; Пасічняк, Р.Ф.; Сідак, В.С.; Шевченко, В.Є.; Сафін, О.Д.; Дектярьова, Т.В.; Кондрюкова, В.В.; Гіжевський, Володимир Казимирович; Живоглядов, Юрій Олексійович; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Чистякова, Анастасія СергіївнаУ першій частині монографії досліджуються актуальні проблеми, пов’язані з інформаційним правом та станом захисту прав інтелектуальної власності, розглядаються концептуальні підходи до конкуренції та її правової охорони, проводиться історико-правовий аналіз розвитку вітчизняних слідчих органів. Водночас, автори розглядають стан організації та здійснення ефективної законодавчої діяльності в різних сферах сучасного суспільства: діяльності транспортної системи України, функціонування релігійних організацій та ін. Автори підкреслюють необхідність активізації та організації ефективної правотворчої діяльності, забезпечення якості законів та механізмів їх реалізації, врахування життєвих інтересів усіх учасників трансформаційних процесів, що відбуваються в державі. У другій частині монографії розглядаються проблеми управління, творчої та інноваційної діяльності, мотивації, конкурентних відносин, комунікацій та психологічного впливу в новітньому інформаційному суспільстві.Документ Психолого-педагогічні проблеми змісту освіти(Університет "КРОК", 2016) Малкова, Т.М.; Малкова, Тетяна МиколаївнаУ статті досліджується проблема поєднання в освіті двох складових культури – науково-технічної, породженої науково-технічним прогресом, та традиційної гуманітарної. Надмірна професіоналізація освіти може бути основною причиною поглиблення прірви між цими культурами. Згідно з компетентнісним підходом, запропонованим, зокрема, фахівцями у галузі інформаційно-комунікативних технологій, зміст навчання може бути визначений за допомогою професійного профілю та кластеру компетенцій. Це такий підхід навряд чи можна застосувати до визначення змісту навчання спеціалістів гуманітарного профілю, головним чинником ефективності професійної діяльності яких є особистість. Становленню особистості як ціліс ної соціальної якості людини найбільшою мірою сприяють гуманітарні дисципліни і образот ворче мистецтво, які є майже непіддатливими до формалізації. Оскільки у жодній дисципліні не існує алгоритму виховання творчої особистості, необхідно, щоб у навчанні були представлені як природничі, так і гуманітарні науки й мистецтвоДокумент Використання інтерактивних методів навчання для розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесу(Університет "КРОК", 2016) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті обґрунтовано актуальність використання інтерактивних методів навчання для розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізне су, описані особливості використання інтерактивних методів у навчальному процесі. Викладені особливості інтерактивних методів та складові комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесу, які необхідно розвивати. Накреслено перспективи подальших досліджень психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесуДокумент Екзистенціальна традиція: підхід в психотерапії, консультуванні, коучингу(Університет "КРОК", 2016) Живоглядов, Ю.О.; Живоглядов, Юрій ОлексійовичУ статті представлені загальні теоретичні та практичні відомості щодо екзистенціальної традиції в психотерапії, психологічному консультуванні і коучингу. Відображені філософська, психологічна, психотерапевтична, коучингова, психотехнічна сторони екзистенціальної практикиДокумент Сучасні підходи до дослідження сім’ї у психології(Університет "КРОК", 2016) Васильченко, О.М.; Васильченко, Ольга МиколаївнаУ статті розглянуто сучасні підходи до дослідження сім’ї у психології. Показано, що по ложення постнекласичної психології дають можливість розглянути сім’ю у культурно історичному контексті та поєднати різноманітні наукові теорії сім’ї в єдину мережу. Сім’я має розглядатися як система, що відкрита і в соціум, і в об’єктивне зовнішнє середовище, яка самоорганізується, знаходиться у постійному русі, трансценденції, і функціонування якої залеДокумент Науковий дискурс конфлікту в соціальній та юридичній психології(Університет "КРОК", 2016) Петрунько, О.В.; Петрунько, Ольга ВолодимирівнаУстатті проаналізовано особливості наукового дискурсу конфлікту у предметному полі соціальної та юридичної психології. Проаналізовано також особливості технологічного розв’язання конфлікту в соціально-психологічній та юридичній практиках. Показано обмежену роль права в розв’язанні соціальних конфліктів. Показано необхідність налагодження й зміцнення міжпредметних зв’язків юридичної та соціальної психології в дослідженні й операціоналізації конфліктуДокумент Методи юнгіанського аналізу в розв’язанні внутрішнього конфлікту особистості (на прикладі роботи з пошуком сенсу життя)(Університет "КРОК", 2016) Сингаївська, І.В.; Ткач, В.В.; Ткач, Р.М.; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Ткач, Разіда МугаллімовнаУ статті розглядаються та розрізняються поняття «внутрішній конфлікт особистості» і «внутрішньоособистісний конфлікт», формулюється визначення поняття внутрішнього конфлікту особистості. Здійснюється огляд основних психодинамічних теорій, що відображають дану проблематику. Описуються методи сучасного юнгіанського аналізу, які сприяють вирішенню внутрішнього конфлікту особистості, пов’язаного із пошуком сенсу життяДокумент Роль політичної еліти у засвоєнні особистістю ціннісних орієнтацій суспільства(Університет "КРОК", 2016) Малкова, Т.М.; Малкова, Тетяна МиколаївнаПроведено порівняльний аналіз ролі політичної еліти в засвоєнні громадянами цінностей політичної культури в США та Україні. Виокремлено основні перепони діяльності політичної еліти в сучасному українському суспільстві.Документ Психологічні особливості планування розвитку організаційної культури кафедри вищого навчального закладу(Університет "КРОК", 2016) Апішева, А.Ш.; Апішева, Амінет ШабанівнаУ статті розглянуто психологічні фактори, що впливають на розвиток організаційної культури кафедри ВНЗ та визначають успішність виконання організаційної місії. Пропонується досліджувати в якості внутрішніх факторів мікрорівня – соціально-психологічні та індивідуально психологічні; мезорівня (зовнішні, в межах ВНЗ) – якість підготовки фахівців; макрорівня (зо внішні, поза межами ВНЗ) – соціально-перцептивні і соціально-економічні. У статті аналізуються можливості використання SWOT-аналізу при плануванні напрямів та розробці програми розвитку організаційної культури кафедри вищого навчального закладу для підвищення успішності діяльності кафедриДокумент Способи репрезентації уявлень про політичних лідерів в електоральній свідомості(Університет "КРОК", 2016) Петрунько, О.В.; Петрунько, Ольга ВолодимирівнаУ статті висвітлено результати теоретико-експериментального дослідження особливостей сприймання і категоризації політичних лідерів українськими виборцями. Проаналізовано способи репрезентації уявлень про політичних лідерів у масовій свідомості. Визначено поняття “імпліцитні типології політичних лідерів” як багатофункціонального когнітивного конструкту буденної свідомості, що опосередковує сприймання політиків електоратом. Запропоновано ди намічну модель “розгортання” категоризаційного процесу під час сприймання та оцінювання політиків населенням та відтворено систему еталонних типів політиків, з якими виборці зі ставляють реальних політичних діячів під час поліДокумент Організаційно-психологічні аспекти професійної стратегії особистості в контексті вікового становлення(Університет "КРОК", 2016) Васильченко, О.М.; Васильченко, Ольга МиколаївнаУ статті наводяться результати емпіричного дослідження уявної життєвої траєкторії респондентів чотирьох вікових груп – дітей, підлітків, їхніх батьків та прабатьків. Показано, що нормальною траєкторією життєвого шляху респонденти всіх чотирьох груп вважають таку послідовність: одержання освіти (вищої) – укладання шлюбу – народження першої дити ни – народження другої дитини. Вік настання самостійної праці за професією є неоднорідним– може передувати шлюбу, може передувати народженню першої дитини, але в жодного з респондентів не передує народженню другої дитиниДокумент Особливості відхиленої поведінки підлітків у сучасному аномічному суспільстві(Університет "КРОК", 2016) Годун, А.О.; Петрунько, О.В.; Петрунько, Ольга ВолодимирівнаУ статті проаналізовано підходи до визначення відхиленої поведінки, за якої в той чи інший спосіб порушуються усталені норми – правові, соціокультурні, моральні й інші. Акцентовано увагу на проблемі тлумачення зазначених норм та особливостях відхиленої поведінки в сучасних аномічних суспільствах. Представлено результати емпіричного дослідження агресивної поведінки підлітків (як найпоширенішої форми відхиленої поведінки даної вікової категорії), отрима них за допомогою опитувальника Басса-Дарки та тесту «Оцінка батьків дітьми». Означено на прями профілакДокумент Психологічний аналіз поняття менеджменту та стилів упраління(Університет «КРОК», 2017) Сингаївська, І.В.; Федорець, С.Б.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті обґрунтовано актуальність дослідження феномену управління. Здійснено аналіз терміна «менеджмент» та досліджень управління у психологічній науці. Узагальнено підходи до класифікації стилів управління. Визначено перспективи подальшого теоретичного та емпіричного дослідження, зокрема, необхідність дослідження гендерних відмінностей стилю управління в центральних органах виконавчої влади.Документ Спілкування: структурно-функціональний аналіз публічного виступу(Університет «КРОК», 2017) Малкова, Т.М.; Малкова, Тетяна МиколаївнаУ статті конкретизовано поняття «спілкування» на відміну від поняття «комунікація». Поняття «комунікація» охоплює усе різноманіття соціальних зв’язків, поняття «спілкування» відноситься до безпосередніх форм взаємодії людей. У статті розглянуто екстралінгвістичні, паралінгвістичні і невербальні непаралінгвістичні компоненти спілкування на прикладі ситуа ції взаємодії промовця з аудиторією. На основі запропонованої автором теоретичної моделівзаємодії промовця з аудиторією проаналізовані структурні компоненти спілкування, розкрито їхнє функціональне значення. Зроблено висновок про необхідність розгляду кожної конкретноїситуації спілкування в її цілісності. Системний підхід до аналізу спілкування може бути реалізований на основі теорії фреймів, яка дає можливість описати специфіку кожної конкретної ситуації спілкування.