Кафедра психології
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3225
Переглянути
Документ Особливості підготовки магістрів за спеціалізацією "Бізнес психологія" магістратури "Бізнес адміністрування" в Університеті "КРОК(Університет "КРОК", 2012) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті йдеться про організацію підготовки магістрів програми МБА за спеціалізацією «Бізнес-психологія» в Університеті «КРОК». Висвітлюється проблема створення цієї програми відповідно до компетентнісного підходу. Розкриваються особливості навчального плану та специфіка викладання дисциплін із бізнес-психології.Документ Методи діагностики та корекції організаційної культури приватного навчального закладу(Університет "КРОК", 2014) Наконечна, Н.В.; Наконечна, Наталія ВасилівнаУ статті окреслено методи діагностики організаційної культури навчального закладу. Подано різні класифікації організаційної культури. Наведено приклад діагностики та корекції організаційної культури з використанням класифікації Чарльза ХендіДокумент Теоретичний аналіз проблеми професійної успішності викладача вищого навчального закладу (частина 1)(Університет "КРОК", 2014) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті обґрунтовано актуальність дослідження проблеми професійної успішності, проаналізовано теоретико-методологічні підходи до вивчення феномену професійної успішності викладача. Описано погляди науковців на зміст поняття «професійна успішність викладача», чинники та показники такої успішності. Накреслено перспективи подальших досліджень професійної успішності викладачів вищих навчальних закладівДокумент Психолого-педагогічні проблеми змісту освіти(Університет "КРОК", 2016) Малкова, Т.М.; Малкова, Тетяна МиколаївнаУ статті досліджується проблема поєднання в освіті двох складових культури – науково-технічної, породженої науково-технічним прогресом, та традиційної гуманітарної. Надмірна професіоналізація освіти може бути основною причиною поглиблення прірви між цими культурами. Згідно з компетентнісним підходом, запропонованим, зокрема, фахівцями у галузі інформаційно-комунікативних технологій, зміст навчання може бути визначений за допомогою професійного профілю та кластеру компетенцій. Це такий підхід навряд чи можна застосувати до визначення змісту навчання спеціалістів гуманітарного профілю, головним чинником ефективності професійної діяльності яких є особистість. Становленню особистості як ціліс ної соціальної якості людини найбільшою мірою сприяють гуманітарні дисципліни і образот ворче мистецтво, які є майже непіддатливими до формалізації. Оскільки у жодній дисципліні не існує алгоритму виховання творчої особистості, необхідно, щоб у навчанні були представлені як природничі, так і гуманітарні науки й мистецтвоДокумент Використання інтерактивних методів навчання для розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесу(Університет "КРОК", 2016) Сингаївська, І.В.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті обґрунтовано актуальність використання інтерактивних методів навчання для розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізне су, описані особливості використання інтерактивних методів у навчальному процесі. Викладені особливості інтерактивних методів та складові комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесу, які необхідно розвивати. Накреслено перспективи подальших досліджень психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх працівників готельно-ресторанного бізнесуДокумент Екзистенціальна традиція: підхід в психотерапії, консультуванні, коучингу(Університет "КРОК", 2016) Живоглядов, Ю.О.; Живоглядов, Юрій ОлексійовичУ статті представлені загальні теоретичні та практичні відомості щодо екзистенціальної традиції в психотерапії, психологічному консультуванні і коучингу. Відображені філософська, психологічна, психотерапевтична, коучингова, психотехнічна сторони екзистенціальної практикиДокумент Сучасні підходи до дослідження сім’ї у психології(Університет "КРОК", 2016) Васильченко, О.М.; Васильченко, Ольга МиколаївнаУ статті розглянуто сучасні підходи до дослідження сім’ї у психології. Показано, що по ложення постнекласичної психології дають можливість розглянути сім’ю у культурно історичному контексті та поєднати різноманітні наукові теорії сім’ї в єдину мережу. Сім’я має розглядатися як система, що відкрита і в соціум, і в об’єктивне зовнішнє середовище, яка самоорганізується, знаходиться у постійному русі, трансценденції, і функціонування якої залеДокумент Науковий дискурс конфлікту в соціальній та юридичній психології(Університет "КРОК", 2016) Петрунько, О.В.; Петрунько, Ольга ВолодимирівнаУстатті проаналізовано особливості наукового дискурсу конфлікту у предметному полі соціальної та юридичної психології. Проаналізовано також особливості технологічного розв’язання конфлікту в соціально-психологічній та юридичній практиках. Показано обмежену роль права в розв’язанні соціальних конфліктів. Показано необхідність налагодження й зміцнення міжпредметних зв’язків юридичної та соціальної психології в дослідженні й операціоналізації конфліктуДокумент Методи юнгіанського аналізу в розв’язанні внутрішнього конфлікту особистості (на прикладі роботи з пошуком сенсу життя)(Університет "КРОК", 2016) Сингаївська, І.В.; Ткач, В.В.; Ткач, Р.М.; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Ткач, Разіда МугаллімовнаУ статті розглядаються та розрізняються поняття «внутрішній конфлікт особистості» і «внутрішньоособистісний конфлікт», формулюється визначення поняття внутрішнього конфлікту особистості. Здійснюється огляд основних психодинамічних теорій, що відображають дану проблематику. Описуються методи сучасного юнгіанського аналізу, які сприяють вирішенню внутрішнього конфлікту особистості, пов’язаного із пошуком сенсу життяДокумент Роль політичної еліти у засвоєнні особистістю ціннісних орієнтацій суспільства(Університет "КРОК", 2016) Малкова, Т.М.; Малкова, Тетяна МиколаївнаПроведено порівняльний аналіз ролі політичної еліти в засвоєнні громадянами цінностей політичної культури в США та Україні. Виокремлено основні перепони діяльності політичної еліти в сучасному українському суспільстві.Документ Особливості відхиленої поведінки підлітків у сучасному аномічному суспільстві(Університет "КРОК", 2016) Годун, А.О.; Петрунько , О.В.; Петрунько, Ольга ВолодимирівнаУ статті проаналізовано підходи до визначення відхиленої поведінки, за якої в той чи інший спосіб порушуються усталені норми – правові, соціокультурні, моральні й інші. Акцентовано увагу на проблемі тлумачення зазначених норм та особливостях відхиленої поведінки в сучасних аномічних суспільствах. Представлено результати емпіричного дослідження агресивної поведінки підлітків (як найпоширенішої форми відхиленої поведінки даної вікової категорії), отрима них за допомогою опитувальника Басса-Дарки та тесту «Оцінка батьків дітьми». Означено на прями профілакДокумент Психологічні особливості планування розвитку організаційної культури кафедри вищого навчального закладу(Університет "КРОК", 2016) Апішева, А.Ш.; Апішева, Амінет ШабанівнаУ статті розглянуто психологічні фактори, що впливають на розвиток організаційної культури кафедри ВНЗ та визначають успішність виконання організаційної місії. Пропонується досліджувати в якості внутрішніх факторів мікрорівня – соціально-психологічні та індивідуально психологічні; мезорівня (зовнішні, в межах ВНЗ) – якість підготовки фахівців; макрорівня (зо внішні, поза межами ВНЗ) – соціально-перцептивні і соціально-економічні. У статті аналізуються можливості використання SWOT-аналізу при плануванні напрямів та розробці програми розвитку організаційної культури кафедри вищого навчального закладу для підвищення успішності діяльності кафедриДокумент Способи репрезентації уявлень про політичних лідерів в електоральній свідомості(Університет "КРОК", 2016) Петрунько, О.В.; Петрунько, Ольга ВолодимирівнаУ статті висвітлено результати теоретико-експериментального дослідження особливостей сприймання і категоризації політичних лідерів українськими виборцями. Проаналізовано способи репрезентації уявлень про політичних лідерів у масовій свідомості. Визначено поняття “імпліцитні типології політичних лідерів” як багатофункціонального когнітивного конструкту буденної свідомості, що опосередковує сприймання політиків електоратом. Запропоновано ди намічну модель “розгортання” категоризаційного процесу під час сприймання та оцінювання політиків населенням та відтворено систему еталонних типів політиків, з якими виборці зі ставляють реальних політичних діячів під час поліДокумент Організаційно-психологічні аспекти професійної стратегії особистості в контексті вікового становлення(Університет "КРОК", 2016) Васильченко, О.М.; Васильченко, Ольга МиколаївнаУ статті наводяться результати емпіричного дослідження уявної життєвої траєкторії респондентів чотирьох вікових груп – дітей, підлітків, їхніх батьків та прабатьків. Показано, що нормальною траєкторією життєвого шляху респонденти всіх чотирьох груп вважають таку послідовність: одержання освіти (вищої) – укладання шлюбу – народження першої дити ни – народження другої дитини. Вік настання самостійної праці за професією є неоднорідним– може передувати шлюбу, може передувати народженню першої дитини, але в жодного з респондентів не передує народженню другої дитиниДокумент Психологічний аналіз поняття менеджменту та стилів упраління(Університет «КРОК», 2017) Сингаївська, І.В.; Федорець, С.Б.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті обґрунтовано актуальність дослідження феномену управління. Здійснено аналіз терміна «менеджмент» та досліджень управління у психологічній науці. Узагальнено підходи до класифікації стилів управління. Визначено перспективи подальшого теоретичного та емпіричного дослідження, зокрема, необхідність дослідження гендерних відмінностей стилю управління в центральних органах виконавчої влади.Документ Спілкування: структурно-функціональний аналіз публічного виступу(Університет «КРОК», 2017) Малкова, Т.М.; Малкова, Тетяна МиколаївнаУ статті конкретизовано поняття «спілкування» на відміну від поняття «комунікація». Поняття «комунікація» охоплює усе різноманіття соціальних зв’язків, поняття «спілкування» відноситься до безпосередніх форм взаємодії людей. У статті розглянуто екстралінгвістичні, паралінгвістичні і невербальні непаралінгвістичні компоненти спілкування на прикладі ситуа ції взаємодії промовця з аудиторією. На основі запропонованої автором теоретичної моделівзаємодії промовця з аудиторією проаналізовані структурні компоненти спілкування, розкрито їхнє функціональне значення. Зроблено висновок про необхідність розгляду кожної конкретноїситуації спілкування в її цілісності. Системний підхід до аналізу спілкування може бути реалізований на основі теорії фреймів, яка дає можливість описати специфіку кожної конкретної ситуації спілкування.Документ Психологічний аналіз феномена ностальгії(Університет «КРОК», 2017) Сингаївська, І.В.; Серединська, В.В.; Сингаївська, Ірина ВалентинівнаУ статті обгрунтовано актуальність дослідження феномена ностальгії. Здійснено аналіз виникнення терміна «ностальгія» та дослідженості феномена ностальгії у психологічній на уці. Узагальнено підходи до класифікації видів ностальгії. Визначено перспективи подальшого теоретичного та емпіричного дослідження, зокрема необхідність аналізу функцій, які виконує переживання ностальгії.Документ Терапевтична метафора як метод юнгіанського консультування(Університет «КРОК», 2017) Ткач, Р.М.; Ткач, Разіда МугаллімовнаУ статті розглядаються можливості використання метафори в психологічному консуль туванні, зміст, мета і завдання юнгіанського консультування, способи створення метафори клієнтом і психологом; дається визначення терапевтичної метафори і пропонується схема її конструювання, а також – авторська методика в контексті аналітичної психологіїДокумент Фізична культура і здоров’я: навчальний посібник(Університет «КРОК», 2017) Кондес, Тетяна ВасилівнаНавчальний посібник складений відповідно до завдань і положень законів України про освіту, про фізичну культуру і спорт, Національної доктрини розвитку культури. Висвітлюються теоретичні аспекти цілеспрямованого систематичного впливу на людину фізичними вправами, натуральними силами природи, гігієнічними факторами з метою зміцнення здоров’я, розвитку рухових якостей, вдосконалення морфологічних та функціональних можливостей, формування та покращення головних життєво важливих рухових навичок та вмінь, а також пов’язаних з ними знань, забезпечення готовності людини до активної участі в суспільному, виробничому та культурному житті.Документ Особливості ставлення молоді до норм сексуальності: міфологізація та стереотипізація образів гетеро- та гомосексуалістів(Університет «КРОК», 2017) Васильченко, О.М.; Янковська, К.Р.; Васильченко, Ольга МиколаївнаУ статті досліджено основні соціально-психологічні стереотипи та сучасні особливості норм сексуальності, міфологізація та стереотипізація у ставленні молоді до образів гетеросексуалів та гомосексуалів.