Кафедра маркетингу та поведінкової економіки
Постійне посилання колекціїhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3159
Переглянути
Документ Інноваційна діяльність: стимули та перешкоди(Університет «КРОК», 2010) Петрова, І.Л.; Шпильова, Т.І.; Сисоліна, Н.П.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаРозглядаються актуальні питання розвитку інноваційної діяльності, її зміст і характер, основні види та напрями. Реалізується новий підхід до управління інноваційною діяльністю в контексті стратегічного розвитку економіки окремого підприємства та країни в цілому. Досліджується взаємозв’язок процесу інноваційної діяльності та інтелектуального капіталу. Значна увага приділяється соціально-економічному та правовому забезпеченню механізму стимулювання інноваційної праці. Висвітлюється питання оцінки та стимулювання діяльності керівників та фахівців, зокрема інженерно-технічного напряму промислового сектору економіки України, наводяться методики комплексної оцінки праці менеджерів, комплексної оцінки та багатокомпонентного стимулювання діяльності фахівців інженерно-технічного напряму. Призначено для керівників, менеджерів, спеціалістів інженерно-технічних підрозділів, а також може використовуватися у науково-практичній роботі викладачів, аспірантів і студентів економічних навчальних закладів та спеціальностей.Документ Ефективність застосування аутсорсингу та аутстаффінгу для великих підприємств(Університет «КРОК», 2014) Петрова, І.Л.; Бухаров, В.В.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаУ статті досліджено проблему ефективного управління непрофільними функціями великих підприємств в Україні із застосуванням аутстаффінгу та аутсорсингуДокумент Вплив корпоративної культури на модернізацію соціально-трудових відносин(Університет «КРОК», 2015) Петрова, І.Л.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаУстатті проаналізовано нові аспекти впливу корпоративної культури на соціально-трудові відносини через визначення її регуляторної ролі у формуванні процесів праці, управління, розвитку соціального діалогуДокумент Мотиваційні інструменти забезпечення конкурентоспроможності підприємства(Університет «КРОК», 2015) Бєлова, О.І.; Бєлова, Олена ІгорівнаУ статті досліджено структуру інструментів забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Визначено основні елементи, цілі та методи мотиваційного механізму у стратегічному управлінні підприємством як основі забезпечення конкурентоспроможності підприємстваДокумент Мотивування стратегічної активності підприємств(Університет «КРОК», 2016) Петрова, І.Л.; Бєлова, О.І.; Петрова, Ірина Леонідівна; Бєлова, Олена ІгорівнаУ статті запропоновано підхід до мотивування стратегічної активності підприємств. Розглянуто різні типи підприємств, класифіковані за форматом, ступенем застосування стратегічного підходу та типом обраної стратегії. Розроблено методичні рекомендації щодо формування мотиваційного механізму для кожної групи підприємствДокумент Імператив соціалізації в концепції ефективної зайнятості(Університет «КРОК», 2017) Петрова, І.Л.; Штундер, І.О.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаУ статті досліджено теоретичні аспекти формування соціалізованого ринку праці, такої структури зайнятості, яка б давала можливість реалізовувати модель соціально орієнтованої ринкової економіки. Показано зв’язок соціалізацїї ринку праці із забезпеченням ефективної зайнятості, підвищенням ефективності використання трудового потенціалу.Документ Інноваційна активність підприємства як фактор його конкурентоспроможності та економічної безпеки(Університет «КРОК», 2017) Петрова, І. Л.; Вінтсі, Дж.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаУ статті досліджено актуальні питання конкурентоспроможності та забезпечення економічної безпеки вітчизняних підприємств за сучасних умов. Обґрунтовано, що підвищення конкурентоспроможності підприємства як складова економічної безпеки залежить насамперед від його інноваційної активності. Проаналізовано стан інноваційної активності, запропоновано шляхи її посилення для забезпечення конкурентоспроможності та економічної безпеки підприємстваДокумент Розвиток інноваційної діяльності в організаціях освітньої сфери(Університет «КРОК», 2018) Петрова, І.Л.; Сивка, О.В.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаУ статті розкрито особливості інноваційної діяльності та менеджменту інновацій в освіті, охарактеризовано види інновацій, виявлено причини неготовності педагогів до впровадження інновацій та запропоновано заходи з підвищення їх інноваційної активності. Авторами проведено аналіз точок зору вітчизняних та зарубіжних учених у межах термінологічного апарату теми і подано власні визначення загального поняття інновацій та поняття інновацій в освітній сфері. Значна увага приділена специфіці управління інноваціями у сфері освіти. Розглянуто різні підходи до класифікації освітніх інновацій. Згідно одного з них, у статті виокремлено ретроінновації, аналогові інновації, комбінаторні інновації, сутнісні інновації. Іншим аспектом класифікації інновацій в освіті є їх поділ за об‘єктами спрямування: у викладання, виховання,навчання, управління, підвищення кваліфікації та перекваліфікацію працівників сфери освіти. Доведено, що інноваційний процес це складна динамічна система, що здійснюється, насамперед у часі. Результатом інноваційного процесу є інновації. Автори виходять з того, що провідним фактором, який впливає на впровадження інновацій в освітній процес, є людський фактор, а саме готовність педагогів до інноваційної діяльності. У розвиток цього було проведено соціологічне дослідження «Готовність до впровадження інноваційних методів у роботі вчителів» на базі трьох шкіл Деснянського району міста Києва. Метою даного дослідження було визначити рівень готовності вчителів до впровадження інноваційних методів у роботі. У процесі дослідження було опитано 96 педагогів з різним педагогічним стажем, які викладають як у молодшій, так і у старшій школі, обох статей. На основі результатів дослідження у статті виявлено інтерес до інноваційних змін у педагогічній діяльності та розкрито причини недостатньої інноваційної активності педагогів, а також перешкоди на шляху розвитку інновацій. Обробка результатів опитування та інтерв‘ювання вчителів дозволила сформувати пакет заходів підвищення інноваційної активності в освітніх установах. Він містить пропозиції щодо удосконалення методів управління навчальним закладом, підвищення готовності педагогів до інноваційної діяльності, розвитку інноваційних якостей працівників школи, матеріального та нематеріального стимулювання за впровадження нових освітніх технології.Документ Інноваційна активність персоналу та способи її стимулювання на підприємстві(Університет «КРОК», 2018) Бєлова, О.І.; Бєлова, Олена ІгорівнаУ статті запропоновано авторське визначення поняття «інноваційна активність персоналу» - сукупність всіх наукових, технологічних, організаційних, фінансових та комерційних заходів, спрямованих на реалізацію стратегічних цілей розвитку в умовах ринкової конкуренції та виявляється у підтримці творчих, ініціативних працівників; в готовності до організаційних змін, до зламу управлінських структур у відповідь на коливання. проаналізовано основні функції стимулювання інноваційної активності персоналу та надано характеристику регулювальної, відтворювальної виховної та соціально-психологічної функції, визначено та охарактеризовано рівні інноваційної активності персоналу: раціоналізаторський, конструкторських, новаторський та описано стимули для кожного з них. Надано класифікацію видів стимулювання інноваційної активності персоналу та проаналізовано види стимулювання інноваційної активності персоналу відповідно до економічних, соціально-психологічних та організаційних методів менеджменту. Визначено, що види стимулювання інноваційної активності персоналу підприємства можна класифікувати за характером визначення виникаючих відносин між персоналом та роботодавцем, за способом впровадження, за напрямком дії стимулів, за характером застосування, за характером застосування, відповідно до діяльності підприємства та відповідно до реалізації функцій стимулювання. Проаналізовано рівні інноваційної активності персоналу на підприємстві та стимули, що характерні для кожного з них. Визначено, що стимулювання інноваційної активності може відбуватися на індивідуальному рівні, мікрорівні та макрорівні та надано характеристику кожного з них. Визначено методи та важелі інноваційної активності персоналу підприємства, до яких віднесено групу фінансових чинників, групу фіскальних методів, групу інституціональних чинників та групу регуляторних чинників та важелів. Визначено ключові зовнішні мотиви інноваційної та творчої активності новаторів на надано характеристику фаз інноваційної активності.Документ Формування конкурентної стратегії підприємства в торгівлі(Університет «КРОК», 2018) Бєлова, О.І.; Бєлова, Олена ІгорівнаУ статті визначено та проаналізовано поняття конкурентної стратегії підприємства та визначено, що це спосіб отримання стійких конкурентних переваг (при врахуванні екзогенних та ендогенних детермінантів) у кожній стратегічній одиниці бізнесу підприємства шляхом конкурентної боротьби, задоволення різноманітних і мінливих потреб споживачів краще, ніж це роблять конкуренти; та розширення кола споживачів. Охарактеризовано основні чинники, що сприяють підвищенню конкурентоспроможності підприємства, розглянуто основні конкурентні стратегії теорії стратегічного управління та виділено ті, що актуальні для застосування підприємствами України на сучасному етапі розвитку економіки. До таких віднесено стратегію лідерства по витратам, сфокусовану стратегію диференцiацiї та сфокусовану стратегію на низьких витратах. Також проаналізовано принципи формування конкурентної стратегії на сучасному підприємстві, до яких відносяться цілеспрямованість, системність, обмеженість ресурсів, комплексність, альтернативність, оптимальність, послідовність дій, керованість, гнучкість та ефективність. Запропоновано етапи реалізації конкурентної стратегії на підприємстві торгівлі: визначення напрямків проведення заходів, розподіл обов’язків персоналу в процесі реалізації заходів, визначення темпу і термінів здійснення заходів, спостереження за ходом впровадження заходів, створення систем підтримки і контролю результатів впровадження заходів, контроль. Така послідовність дозволить забезпечити довгострокову життєздатність результатів впровадження запропонованих заходів. Доведено, що аналіз стратегічного потенціалу, визначення ключових факторів успіху підприємства та його слабких місць у конкурентній боротьбі дозволить виявити внутрішні процеси на підприємстві, які можуть розглядатися як його сильні або слабкі сторони, оцінити їх важливість та визначити конкурентні переваги.Документ Learning space conceptual model for computing games developers(Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE), 2018) Biloshchytskyi, Andrii; Kuchansky, Alexander; Andrashko, Yurii; Bielova, Olena; Бєлова, Олена ІгорівнаThe article is devoted to the construction of learning space conceptual model for preparation of GameHub computer game developers in higher education institutions. The concept consists of three main components: a methodological or pedagogical component, a technological component, an information component. The article describes processes scheme for developing of learning space infrastructure and reflects the interactions between GameHub participants. The article presents an example of such a scheme for magistracy students, bachelor's degree students and free listeners from one of the Ukrainian universities. An approach to the student knowledge diagnosis is described on the basis of writing and testing analysis. Highlighted results in this paper are useful as a guide for step-by-step organization and for supporting the functioning of game educational hubs in higher education institutions. The described concept includes basic tools that are necessary for effective student training organizing on the principles of computer game development. Learning space conceptual model can serve as foundation for the formation of professionals training implementation roadmap in gaming industry. The concept is proposed for implementation by universities and private IT companies interested in Serious Games industry development. © 2018 IEEE.Документ Основні аспекти управління якістю діяльності підприємства торгівлі(Університет «КРОК», 2019) Данченко, О.Б.; Бєлова, О.І.; Сафар, Х.М.; Данченко, Олена Борисівна; Бєлова, Олена ІгорівнаУ статті проаналізовано перелік та здійснено аналіз визначень дефініції «управління якістю». Оскільки якість зазвичай розглядається як сукупність характеристик об'єкта, що свідчать про його здатності задовольняти визначені й гадані потреби, запропоновано авторське визначення поняття «управління якістю діяльності підприємства» наступним чином: система управління, спрямована на планування, впровадження, удосконалення і контроль якості діяльності підприємства відповідно до встановленої політики та цілей підприємства, за участю усіх його підрозділів. Визначено, що управління якістю охоплює частину функцій управління, спрямованих на досягнення цілей у сфері якості, а цілі в сфері якості передбачають створення на підприємстві умов, в яких можливо контролювати, регулювати якість, забезпечувати відповідність прийнятим вимогам і гнучко змінювати встановлені вимоги. Проведено аналіз підходів до визначення сутності управління якістю до яких відносяться наступні: приватний, суспільний, нормативний, економічний, управлінський. Встановлено, що при формулюванні поняття «управління якістю» мають бути враховані участь усіх рівнів управління, динамічне впровадження і вдосконалення, всі сфери діяльності підприємства, необхідність планування та контролю та розроблення політики і цілей. Здійснено аналіз аспектів управління якістю діяльності підприємства: виділено ключові характеристики загальних, економічних, технічних та управлінських аспектів. Визначено внутрішню та зовнішню роль управління якістю діяльності підприємства. Проаналізовано основні досягнення та висновки основоположників концепції управління якістю діяльності підприємства, які актуальні до тепер.Документ Value-oriented project management approach as a source of risk(Університет «КРОК», 2019) Seek, A.M.A.; Teslenko, P.; Bielova, O.; Бєлова, Олена ІгорівнаImproving the effectiveness of project management methods requires expanding the base of the analyzed features. Here, in addition to traditional investment value indicators, they increasingly include organizational and value. Value-oriented approach today is considered the most advanced method in ensuring the successful completion of projects. Application of value-oriented approach to project management is considered. Indicative essence of value by various scientific sources, and its implementation, in relation to the subjects of the project. It is noted that the notion of value is usually applied to project stewards. They have their own proofs, and during the project implementation, these expectations are implemented in the form of acquired value. Thus, added value-based approach categories such as value, stakeholders, expectations, added value, and others can be characterized as additional degrees of freedom to ensure a successful completion of a project.However, the inclusion of additional degrees of freedom, as a rule, leads to the emergence of new risks, in this case, in project management. Therefore, the authors have been tasked to analyze the relationship between providing value for the main project stakeholders and the risks that arise in this regard.The article presents the results of the analytical search for the modern state of the theoretical and practical toolkit of value-oriented management of projects, portfolios, programs in project-oriented organizations, its relationship with project risks. Analyzed basic definitions. The value of the project as meeting the interests of its main stakeholders, and the value-oriented approach, as a rule, is used to manage the organization. It is shown that value-oriented management is accompanied by risks of structural value imbalance with respect to stakeholders in a single project, which causes its instability. For the development of management techniques for this group of risks, the basic principles are formulated. As the basis of control, it is proposed to use the tools of the theory of spiral dynamics.Документ Забезпечення ефективного управління якістю діяльності підприємства торгівлі через використання концепції TQM(Університет «КРОК», 2019) Данченко, О.Б.; Бєлова, О.І.; Сафар, Х.М.; Данченко, Олена Борисівна; Бєлова, Олена ІгорівнаУ статті визначено та проаналізовано пріоритетні фактори, які заважають управлінню якістю діяльності підприємства, оскільки у будь-якому суспільстві час від часу відбуваються кризові явища, а впродовж останніх років значна кількість підприємств залишається неефективними та фінансово-неспроможними. Встановлено, що управління якістю діяльності підприємства фокусується на створенні системи управління всіма процесами життєдіяльності підприємства, яка б дала змогу робити необхідні висновки і корегувати процеси, реагуючи на стрімкі зміни зовнішнього та внутрішнього середовища, вимагає впроваджувати внутрішні стандарти, в яких фіксуються вимоги до процесів управління, що дозволяє зробити концепція TQM. Також проаналізовано розвиток концепції TQM, який включає декілька етапів еволюції: Quality Control, тобто індивідуальний̆ контроль якості (QC), Statistical Quality Control, тобто управління якістю з використанням статистичних методів (SQC), Total Quality Control, тобто загальний контроль якості (TQC) та Total Quality Management, тобто загальний̆ менеджмент якості (TQM). В статті представлено універсальну схема управління якістю продукції, яка на відміну від загально відомої, концентрує увагу на ресурсах та потенціалі підприємства. Запропоновано програму вдосконалення управління якістю діяльності підприємства торгівлі, наповнення та терміни якої можуть корегуватися відповідно до потреб та можливостей конкретного підприємства. Також аргументована Блок-схема перевірки функціонування системи якості відповідно до концепції TQM.Документ Evaluation of effectiveness of responsibility centers in the management accounting system(Allied Business Academies, 2019) Drobyazko, Svetlana; Shapovalova, Alla; Bielova, Olena; Nazarenko, Oleksandr; Yunatskyi, Marian; Бєлова, Олена ІгорівнаEvaluation of effectiveness of responsibility centers was studied on basis of reporting for different levels of management, in terms of their overall performance, which should be based on previous key indicators, which should be understood as a set (a system) of indicators both financial and non-financial, enabling managing personnel to determine the extent to which they have reached strategic and operational goals. At the same time, segregation of the appropriate types of centers of responsibility, depending on the chosen approach to implementation of management accounting at enterprises was justified. To achieve target performance indicators of responsibility centers an employee motivation system with financial and social incentives was developed aiming not only to identify contribution of certain responsibility centers in the process of accomplishing management goals, but personal contribution of each individual employee. To evaluate sufficiency of information in management reporting, a diagnostic map developed based on analysis of key indicators is proposed. © 2019 Allied Business AcademiesДокумент Розвиток суспільства: соціальні, економічні та психологічні аспекти(Університет «КРОК», 2020) Андрєєва, Віта Анатоліївна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Лойко, Валерія Вікторівна; Коваль, Яна Сергіївна; Кириченко, Оксана Сергіївна; Петрова, Ірина Леонідівна; Поскрипко, Юрій Анатолійович; Плетенецька, Світлана Михайлівна; Румик, Ігор Іванович; Терехов, Віктор Іванович; Брюховецька, Олександра Вікторівна; Ковалькова, Тетяна Олександрівна; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Наконечна, Наталія Василівна; Артемов, Володимир Юрійович; Гребень, Світлана Євгенівна; Лаптєв, Михайло Сергійович; Паращенко, Людмила Іванівна; Вовченко, Олена Владиславівна; Дмитренко, Василь Іванович; Захаров, Олександр Іванович; Ляшенко, Олександра Миколаївна; Мігус, Ірина Петрівна; Панченко, Володимир Анатолійович; Лаптєв, Сергій Михайлович; Мігус, Ірина ПетрівнаМонографія є результатом проведення поліаспектних досліджень розвитку суспільства. Зокрема автори сфокусували увагу на таких «м‘яких» аспектах розвитку суспільства, як-от: соціальні, економічні, психологічні, гуманітарні та безпекові, окільки саме вони є найбільш вразливими до викликів і загроз нової реальності. Ключові положення дослідження зосереджені на формулюванні нових наукових гіпотез, методів та інструментів щодо упередження і протидії загрозам розвитку суспільства та подолання їхніх наслідків, які є гетерогенними та біфуркаційними. Видання розраховане на наукових співробітників, державних службовців, викладачів та студентів закладів вищої освіти, практиків, та широкого кола читачів, які цікавляться питаннями розвитку суспільства.Документ Training and development impact on employees, сompetence and performance(Університет «КРОК», 2020) Petrova, I.; Kondo, U.; Петрова, Ірина Леонідівнаn today's competitive environment, it is difficult to be radically different from the competition: all resources are almost equally available on the market. Therefore, in economically developed countries began a very active search for reserves and new competitive advantages. The theory, which defined personnel only as costs to be reduced, was replaced by the theory of human resource management, according to which personnel is one of the resources of the firm, which must be properly managed and invested in its development. Personnel is beginning to be seen as the main resource that becomes a determining factor in the success of each organization and its development is included in the overall strategy of enterprise development.The article is devoted to training and development which becomes a major instrument for improving greatly employee competence and in return increase their performance in terms of outputand quality, whether in servicing or production organization. The authors propound that training and development is singular grounded if they lead to improving needed competencies in an organization, which are closely connected with its strategic goals. We consider competencies as a specific model of work behavior which reflectsin higher performance, productivity and great outputs by the team or an individual.Competencies based approach was developed, relying on chosen set of theories which includes Theory of Social Learning, Theory of Reinforcement, and Theory of Experiential learning and Theory of learning types. Their methods and techniques could be implied into practice of companies. There are some reasons for training and development in any type of organizations arising as a result of changed situations of circumstances that might have been caused by internal changes or external factors. While first ones are work related challenges, which may be from the unit, team, section, or department of the organization, the latter can be caused by technological changes, legislature changes, and market and manpower composition changes.The key issues and benefits of training and development are examined in the article.This proves that, organizations should train their employees in order to develop their competence and methods that will keep the employees performing better and improving strategic perspective of the organization as well.Документ Ризик-орієнтоване управління як соціальна інновація у забезпеченні економічної безпеки(Університет «КРОК», 2020) Петрова, І.Л.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаВ епоху швидких постійних змін внутрішнє середовище і зовнішнє оточення підприємства стають мінливими, нестабільними і непередбачуваними, що створює основу для виникнення небезпеки і загроз системі економічної безпеки. Для їх обмеження або усунення необхідно розробляти і впроваджувати прогресивні управлінські технології, спрямовані на виявлення, ідентифікацію, оцінювання та прийняття рішень і доцільних заходів із управління ризиками. Численні ризики постають в усіх сферах економічної безпеки, включаючи фінансову, виробничо-операційну, інформаційну, інноваційну, інвестиційну, маркетингову, кадрову. З метою протистояння їх впливу та зниженню ймовірності настання негативних для підприємства наслідків у практиці господарювання застосовується ризик-менеджмент. Особливістю його сучасного розвитку є формування ризик-орієнтованого підходу до управління, який відрізняється комплексністю та інтегрованістю і передбачає соціальні зміни в управлінні, а саме розвиток ризик-орієнтованого мислення, відповідної корпоративної культури, залучення ризик-менеджерів з потрібними компетенціями, які перетворюють їх на бізнес-партнерів підприємства. Завдяки цим властивостям ризик-орієнтоване управління запропоновано розглядати як важливу соціальну інновацію, здатну суттєво впливати на стан та динаміку економічної безпеки підприємство. Метою статті є визначення ризик-орієнтованого управління як соціальної інновації, аналіз логіки його розробки та впровадження для забезпечення економічної безпеки суб’єктів господарювання. Впровадження ризик-орієнтованого управління в систему економічної безпеки підприємства, з одного боку, сприяє підвищенню його стійкості, з іншого, дозволяє бути гнучким в реагуванні на зміни, що забезпечує позитивну динаміку його розвитку.Документ Human Resource Management and Corporate Culture in Small Enterprises: Case of Ukraine(ФОП Лібуркіна Л. М., 2020) Petrova, I.L.; Albdrane, M.; Петрова, Ірина ЛеонідівнаThe article deals with the peculiarities of human resources management system in small enterprises in Ukraine, identifies its distinctive features, which reflect in organizational culture and provide unique opportunities of productivity growth in an organization, and on the other hand impede its development. Human resources management system is considered as a complex and multifaceted process, covering the set of organizational practices and activities aimed at effi cient and effective utilization of the most valuable resource of an organization – people and at the same time as a dynamic system which should be constantly improved. The specificity of human resource management in small businesses in Ukraine was analyzed and compared with European experience. The authors’ attention was paid to fore key characteristics of human resources management system in small business as staff professional development, using outsourcing and leasing of staff, motivation system as well as improvement of corporate culture. These characteristics show both controversial problems of small enterprises growth and opportunities of their further development. Besides, weakness of Ukrainian small business is evident in limited HR-practices, informal procedures and relations, lack of social protection, uncertainty and unpredictability of doing business, insufficient level of corporate culture. Relying on the results of research suggestions on improvement of human resources management system in small enterprises were made.Документ Formation of development strategies of transport and logistics companies under current conditions(IAEME Publication, 2020) Stetsiv, Iryna S.; Diachuk, Iryna V.; Vdovichena, Olga G.; Heidor, Alla P.; Chervinchuk, Andrii V.; Дьячук, Ірина ВіталіївнаIn the activities of any company there comes a stage when it needs to expand the horizons of its business. It is extremely important to work out a clear sequence of actions that should be performed to achieve maximum results on the threshold of choosing the direction of further development. In fact, the development strategy is such a plan of actions. Therefore, the purpose of this research article is to study the construction features of the development strategy of transport and logistics companies along with the analysis of factors, which should be taken into account during this creating. We have used the method of analysis and synthesis, as well as the method of comparison to conduct the investigation. Achieving the target goal was ensured by defining separate formation stages for the development strategy of transport and logistics companies. In addition, the research article considers the indicators that determine the ratings, conducted by various international organizations and institutions for assessing the state of transport and logistics in their member countries. Thus, the Aggregated Logistics Performance Index for 2012, 2014, 2016 and 2018 has been analyzed; the indicator called Doing Business in the regional context, as well as in the context of countries around the world has been examined. The source of information was the data published on the official website of The World Bank. Along with that, the directions of growth in demand for various modes of transport in the near future have been determined, based on the data provided in the International Transport Forum Transport Outlook 2019. At the same time, consideration of the construction stages of development strategies for companies, involved in the field of logistics and transport, has been carried out with a detailed description of each of them. In addition, the statistics of gross revenues of the largest transport and logistics companies is the confirmation of the effectiveness of the development strategies' application towards expanding cross-border cooperation. © IAEME Publication.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »