Маркетинг (ОП 075-М)

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/270

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
  • Ескіз
    Документ
    Маркетингові дослідження у проєктах
    (Університет «КРОК», 2021) Данченко, О.Б.; Дзюба, Т.В.; Данченко, Олена Борисівна
    Навчальний посібник «Маркетингові дослідження у проєктах» - це детальне дослідження ринку на передінвестиційному етапі, яке є основною частиною маркетингового аналізу нового проєкту. Авторки об’єднали свої знання і досвід в проектному та маркетинговому менеджменті, щоб допомогти проєктним менеджерам впоратися з таким важливим і відповідальним етапом проєкту, як передінвестиційні маркетингові дослідження. В роботі проаналізовані технології маркетингових досліджень та маркетингове обґрунтування інвестиційного проєкту, розкрито сутність розуміння клієнтів та перевірка проєктів на життєдіяльність. Результатом цього дослідження є оцінка ринкового потенціалу для нового продукту і розрахунок прогнозу продажів, а також оцінка рівня конкурентоспроможності нового продукту (послуги). Навчальний посібник розрахований на широке коло науковців, фахівців, керівників, підприємців, здобувачів наукових ступенів, усіх зацікавлених осіб, які займаються маркетинговими дослідженнями у проєктах.