Освітні програми бакалаврату
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/97
Переглянути
Документ Міжнародний менеджмент(Університет «КРОК», 2016) Рокоча, Віра Володимирівна; Одягайло, Борис Михайлович; Терехов, Віктор ІвановичПрограма та навчальний посібник для курсу «Міжнародний менеджмент» складені на основі навчальної програми курсу «Міжнародний менеджмент» для підготовки фахівців за напрямом «Економіка і підприємництво». Навчальний посібник буде корисним також для працівників компаній, фірм, установ та організацій, аспірантів, що займаються зовнішньоекономічною діяльністю.Документ Національні фінанси(Університет «КРОК», 2017) Грушко, Віктор Іванович; Наконечна, Олена Сергіївна; Чумаченко, Ольга ГригорівнаАвтори розглядають систему національних фінансів як сукупність державних фінансів, фінансів суб’єктів господарювання та фінансів домогосподарств. Основна частка національного доходу формується в середній ланці фінансової системи (а саме суб’єктами господарювання) та від їх діяльності залежить можливість постачати ресурси в суспільний економічний оборот. Підручник розрахований як на студентів, аспірантів відповідних спеціальностей, так і на підприємців, що не втратили надію на фінансовий успіх; і науковців – для подальшого дослідження так модифікації наукового апарату категорії «національні фінанси».Документ Вища математика. Частина 1. Вектори і координати. Похідна та її застосування. Інтеграл і його застосування. Диференціальні рівняння. Елементи теорії ймовірностей(Університет «КРОК», 2017) Кахута, Надія ДмитрівнаУ практикумі подано короткі теоретичні відомості, основні означення, теореми та формули, приклади типових завдань з докладним розв’язанням та поясненням, завдання для самостійної роботи студентів із відповідями до них, а також завдання для контрольної роботи студентів.Документ Economic Theory(Університет «КРОК», 2017) Оласюк, Ганна; Olasiuk, HannaManual “Economic Theory” is addressed to college and university undergraduates majored in economics and management. It covers main aspects of econo mics starting from rational behavior of consumer, fi rm effi ciency and ending with macroeconomic well-being, economic growth as well as foreign trade and foreign exchange policies. Manual contains a comprehensive content, bibliography and recommended reading list at the end of each topic. Readers will fi nd syllabus, learning program and assessment criteria. Every single topic is supported with lecture and seminar questions and relevant vocabulary. Students will fi nd examples of solved problems and cases. The manual presents plenty of learning material for individual and independent studying. For the purpose of convenience, the majority of tasks involve usage of Internet recourses, such as web sites of International Monetary Fund, Federal Reserve Bank, Central banks, Organization of Petroleum Exporting Countries, Ministry of Finance of Ukraine, National Statistical Office. The manual ends with the description of evaluation criteria, test samples, examination problems and questions accompanied by variants of achievement test. This manual could be recommended for students, young economists and everyone who is willing to develop or bring up to date their knowledge and skills in foundations of economics.Документ Нарис історії економічної думки України кінця XIX - початку ХХ ст. в особистостях(Університет «КРОК», 2018) Радіонова, Ірина Федорівна; Січевлюк, Людмила Валентинівна; Гофман, Мирослава ОлександрівнаНавчальний посібник створено на допомогу студентам, які вивчають курс «Економічна теорія та історія економічної думки». Матеріал розділів подається як інформація про життєвий шлях, політичну, громадську та наукову діяльність одинадцятьох видатних українців з акцентом на їх внесок у розвиток економічної думки. Призначено для студентів, викладачів та усіх, хто цікавиться історією економічної думки України й українською історією.Документ Англійська мова для студентів-психологів(Університет «КРОК», 2018) Сорока, Ірина АнатоліївнаМетою навчального посібника є забезпечення формування необхідних комунікативних мовленнєвих компетенцій у сферах професійного та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах; формування вмінь та навичок самоосвітньої діяльності; розвиток критичного та креативного мислення; удосконалення навичок практичного володіння іноземною мовою в різних видах мовленнєвої діяльності в обсязі тематики, зумовленої професійними потребами; розвиток навичок одержування новітньої фахової інформації через іноземні джерела та опанування засобами її опрацювання; мотивація та розвиток позитивного ставлення до вивчення іноземної мови. Навчальний посібник «Англійська мова для студентів-психологів» («English for Psychology students») призначено для аудиторної та самостійної підготовки з англійської мови для професійного спілкування студентів освітнього рівня «Бакалавр», слухачів магістерських навчальних програм, аспірантів вищих навчальних закладів спеціальності «Психологія», викладачів, науковців, та всіх, хто прагне поглибити свої знання з англійської мови.Документ Теорія ймовірностей для економістів і менеджерів(Університет «КРОК», 2018) Кігель, Володимир Романович; Шаров, Олег ІгоровичНавчальний посібник розроблено відповідно до програми дисципліни, яка є складовою навчального процесу підготовки бакалаврів з управлінських та економічних спеціальностей. Посібник містить навчальну програму дисципліни та контекст лекцій, кожна з яких супроводжується завданнями для практичних знань і самостійної роботи студентів. Наведено приклади економічного змісту, які ілюструють відповідні аспекти використання теорії ймовірностей в економічних дослідженнях і менеджменті.Документ Забезпечення прав споживачів фінансових послуг(Університет «КРОК», 2019) Румик, Ігор ІвановичДокумент Розвиток фінансового сектору: стан, фінансова інклюзія, візія та стратегія дій(Університет «КРОК», 2020) Румик, Ігор ІвановичДокумент Журналістика в Угорщині: загальне та особливе(Університет «КРОК», 2020) Ткач, Дмитро ІвановичУ монографії проаналізовано загальні та особливі риси журналістики в Угорщині, розпочинаючи з XVII сторіччя і закінчуючи сьогоденням. Показано, як за ці часи народжувалася, проходила період становлення та розвивалася угорська журналістика. Особливу увагу приділено друкованій пресі, газетам і журналам, наводяться приклади роботи журналістів за різних політичних умов. Досліджено також нові форми журналістики: Інтернет, блоги і твітер в Угорщині та їх вплив на медіасферу. Підкреслено, що протягом усього періоду існування журналістики в Угорщині влада завжди прагнула використовувати ЗМІ у власних цілях. Для студентів, аспірантів, викладачів факультетів журналістики, міжнародних відносин ВНЗ та всіх тих, хто цікавиться історією ЗМІ й Угорщини.Документ Методи штучного інтелекту(Університет «КРОК», 2020) Троцько, Володимир ВалентиновичУ навчально-методичному і практичному посібнику викладено найважливіші теми дисципліни «Штучний інтелект». Посібник містить теоретичний матеріал, що складається з чотирьох розділів та завдань для лабораторних робіт для закріплення отриманих знань на практиці. Посібник призначений для здобувачів вищої освіти та всіх, хто цікавиться питанням штучного інтелектуДокумент Основи менеджменту(КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021)Документ Застосування інтерактивних форм і методів вивчення фінансових дисциплін(Університет «КРОК», 2021) Румик, Ігор ІвановичДокумент Методичні настанови до виконання здобувачами вищої освіти Проєкту третього рівня(Університет «КРОК», 2022) Єпік, Марина Олександрівна; Тимчук, Олег СергійовичПроєкт третього рівня виконується здобувачами спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» у відповідності до навчального плану 3 курсу у 6 семестрі. Метою виконання Проєкту є проєктування та реалізація програмного забезпечення з базою даних, логікою доступу до даних, логікою програми та логікою інтерфейсу. База даних розробляється на основі реляційної моделі даних. При цьому нормалізація має бути виконана до рівня вимог третьої нормальної форми (3НФ). Виконання Проєкту виконується відповідно до рекомендацій щодо створення баз даних, що наведені у курсі Database Foundations від Oracle Academy. Доступ здобувачам до методичних рекомендацій, програмного забезпечення та хмарних сервісів надається відповідно до угоди про членство університету «KROK» у Oracle Academy.Документ Методичні настанови до виконання здобувачами вищої освіти Проєкту другого рівня(Університет «КРОК», 2022) Єпік, Марина Олександрівна; Тимчук, Олег СергійовичПроєкт другого рівня виконується здобувачами спеціальності 122 «Комп'ютерні науки» у відповідності до навчального плану 2 курсу у 4 семестрі. Метою виконання Проєкту є проєктування та реалізація кросплатформного програмного забезпечення із застосуванням процедурної та об’єктно-орієнтованої парадигм програмування, методів й алгоритмів обчислень, структур даних і механізмів управління. Програмне забезпечення обов’язково повинно мати графічний інтерфейс користувача. Логіка програми має бути реалізована на мові програмування Python, а логіка інтерфейсу – на PyQt 5. Проєкт виконується відповідно до рекомендацій щодо створення і керування стартапами (startups), розробником яких є Громадська організація «Платформа інноваційного партнерства» (YEP™).Документ Науково-методичні рекомендації з написання, оформлення та захисту звітів з навчально-ознайомчої практики для здобувачів ступеня вищої освіти "бакалавр" галузі знань 081 (Право), спеціальність 081 (Право)(Університет «КРОК», 2022) Француз, Анатолій Йосипович; Степаненко, Наталія В'ячеславівна; Корольова, Вікторія Вікторівна; Биков, Олександр МиколайовичМетою методичних рекомендацій є надання допомоги здобувачам у вирішенні поставлених завдань щодо формування змісту і порядку виконання та оформлення звітів з виробничої переддипломної практикиДокумент Туристичне країнознавство(Університет «КРОК», 2022) Уварова, Ганна Шевкетівна; Мелько, Людмила ФедорівнаПосібник містить загальні відомості про витоки туристичного країнознавства, особливості і тенденції розвитку туризму в макрорегіонах світу, а також акцентує увагу на програмі туристичного дослідження країни. Основний зміст посібника присвячений характеристиці країни світу за туристичним макрорегіонами із зазначенням чинників, що впливають на розвиток туризму, туристичних ресурсів, стану і тенденцій розвитку туризму, а також аналізу видів туризму, центрів та туристичних районів в країнах світу, основних турів до країн з України. Для здобувачів вищої освіти спеціальність «Туризм», учнів профільних класів, а також для фахівців туристичної сфери, які займаються туристичною аналітикою та проблемами туристичного країнознавства.Документ Методичні рекомендації до виконання і захисту кваліфікаційної роботи (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Карюк, Вікторія Іванівна; Козійчук, Оксана ГригорівнаМетодичні рекомендації до виконання і захисту кваліфікаційної роботи призначені для здобувачів вищої освіти 4 курсу спеціальності «Туризм» (освітньо-професійна програма «Туризм», освітній рівень «бакалавр»). У виданні містяться: загальні положення щодо написання кваліфікаційної роботи, завдання та її місце в системі фахової підготовки, етапи виконання кваліфікаційної роботи, склад та зміст, вимоги до оформлення, підготовка до захисту і захист, критерії оцінювання. В кінці представлені додатки, де надаються приклади оформлення титульної сторінки, завдання, оформлення ілюстративних матеріалів тощо. Представлені науково-методичні матеріали є результатом колективної діяльності кафедри туризму Університету «КРОК».Документ Методичні рекомендації з організації та проведення практики (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти) 1-3 курс(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана Павлівна; Литвинова, Тетяна Станіславівна; Міхо, Олена Іванівна; Растворова, Марія ОлександрівнаМетодичні рекомендації з організації та проведення практики призначені для здобувачів вищої освіти 1-3 курсів спеціальності «Туризм» (освітньопрофесійна програма «Туризм», освітній рівень «бакалавр»). У виданні містяться програми з навчальних та виробничої (технологічної) практик: загальні положення щодо проходження практики студентами спеціальності «Туризм» на 1-3 курсах, розкривається мета та завдання практики, питання організації та керівництва, етапи та зміст практики. Надаються методичні рекомендації щодо оформлення звітної документації, а також критерії оцінювання та процедура захисту. У додатках представлені приклади оформлення титульної сторінки, змісту практики та відповідних таблиць. Представлені науково-методичні матеріали є результатом колективної роботи кафедри туризму Університету «КРОК», стейкхолдерів, партнерів, випускників.Документ Методичні рекомендації щодо виконання курсових робіт (спеціальність 242 «Туризм», ОПП «Туризм» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти)(Університет «КРОК», 2022) Мелько, Людмила Федорівна; Уварова, Ганна Шевкетівна; Гаврилюк, Світлана ПавлівнаМетодичні рекомендації щодо виконання курсових робіт призначені для здобувачів вищої освіти 2-3 курсів спеціальності «Туризм» (освітньо-професійна програма «Туризм», освітній рівень «Бакалавр»). У рекомендації включені загальні положення щодо виконання курсової роботи, розкривається структура, даються поради до написання розділів, організації дослідження та оформлення курсової роботи. Звертається увага на критерії оцінювання і процедуру захисту курсової роботи. В додатках, розміщених в кінці методичних рекомендацій, надаються приклади тем, зразок оформлення титульної сторінки та заяви. Представлені навчально-методичні матеріали є результатом колективної діяльності кафедри туризму Університету «КРОК».
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »