Наукова періодика Університету "КРОК"

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/280

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
  • Ескіз
    Документ
    Розуміння невербальних емоцій проявів особистості як важливий чинник ефективної професійної діяльності майбутніх психологів
    (Університет "КРОК", 2015) Ковалькова, Т.О.
    Проаналізовано актуальну проблему розвитку навичок невербальної комунікації в практичній діяльності психолога, зокрема вміння визначати емоційні прояви партнерів по спілкуванню. Приділено увагу відображенню результатів теоретичних та експери ментальних досліджень з цієї проблеми в психології та педагогіці. Проведено емпіричне дослідження з розпізнавання емоцій за виразом обличчя зі студентами-майбутніми
  • Ескіз
    Документ
    Емоційне стимулювання як метод активізації навчальної діяльності студентів
    (Університет "КРОК", 2016) Ковалькова, Т.О.
    Запропоновано аналіз проблеми впливу емоцій на навчальну діяльність студентів. Досліджено проблему емоційної стимуляції пізнавальної діяльності для продуктивного й ефективного навчання майбутніх фахівців з психології. Приділено увагу визначенню найбільш ефективних прийомів стимуляції навчальної діяльності студентів
  • Ескіз
    Документ
    Психологічний портрет майбутніх фахівців з психології
    (Університет "КРОК", 2016) Ковалькова, Т.О.
    У статті приділена увага основним підходам до вивчення особистості у психології. Автор підібрала набір психодіагностичних методик, за допомогою яких здійснюється складання психологічного портрета майбутніх психологів. Описано особистісні якості, що необхідні для кваліфікованої роботи психолога
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення синдрому емоційного вигорання у педагогічних фахівців
    (Університет "КРОК", 2016) Ковалькова, Т.О.
    У статті наголошується на значній актуальності синдрому професійного вигорання в наш час з наданням цьому феномену статусу захворювання. Автором приділена увага вивченню етіології «синдрому емоційного вигорання». На основі аналізу досліджень встановлено, що в емоційному плані педагог є найнавантаженішою категорією працівників. Описано особистісні характеристики викладача, що можуть сприяти розвитку «синдрому емоційного вигорання».
  • Ескіз
    Документ
    Вивчення передумови та симптомів синдрому емоційного вигорання у викладачів вищих навчальних закладів
    (Університет "КРОК", 2016) Ковалькова, Т.О.
    У статті стверджується, що професійна діяльність викладача створює велике навантаження на психіку професіонала. Автором проведений психологічний аналіз поглядів учених «синдрому емоційного вигорання» та описані передумови виникнення цього синдрому. На основі досліджень сучасних вчених встановлено, що на сьогодні немає єдиного погляду на структуру «синдрому емоційного вигорання»
  • Ескіз
    Документ
    Регулювання емоцій студентів за допомогою тренінгової роботи методами когнітивної психотерапії
    (Університет «КРОК», 2017) Ковалькова, Т.О.
    У статті здійснено аналіз проведеного зі студентами тренінгу в тематиці когнітивної психотерапії. Зосереджується увага на тому, що емоції і поведінка особистості визначаються думками людини. Наголошується на тому, що власні переконання студентів, а не зовнішнє се редовище породжують ті або інші емоції. Автором описано основні вправи регулювання емоцій особистості за допомогою когнітивної психотерапії
  • Ескіз
    Документ
    Ціннісні орієнтації особистості як чинник запобігання емоційного вигорання вчителів
    (Університет «КРОК», 2017) Ковалькова, Т.О.
    У статті наголошується на тому, що викладач є однією з найнавантаженіших категорій працівників. Автором проведено дослідження термінальних та інструментальних цінностей учителів старших класів, у яких присутнє емоційне вигорання, та тих, у яких такий синдром відсутній. Встановлено значні відмінності між ціннісними орієнтаціями жінок та чоловіків- учителів. Проведено порівняння особливостей показників сформованості ціннісно-смислової сфери між Я-реальним та Я-ідеальним учителів.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток емоційної та вольової регуляції студентів
    (Університет «КРОК», 2021) Ковалькова, Т.О.
    Психічний рівень регуляції є провідним у поведінці людини; завдяки йому здійснюється інформаційний обмін, пристосування до життя. Поведінка особистості набуває характеру цілеспрямованої діяльності, у якій найбільш повно реалізується її активність, яка регульована свідомо поставленою метою. У статті наголошується на тому, що студент є рушійною силою протікання всіх навчально-виховних процесів. Метою даної статті є висвітлення можливостей розвитку вольової та емоційної регуляції студентів за допомогою тренінгової роботи. Відповідно до мети визначено такі завдання дослідження: 1. На основі аналізу наукової літератури узагальнити теоретичні підходи щодо проблеми емоційної та вольової регуляції поведінки особистості. 2. Обґрунтувати прoгрaму тренінгу «Розвиток емоційної та вольової регуляції студентів». Автором узагальнено теоретичні підходи щодо проблеми емоційної та вольової регуляції поведінки особистості на основі аналізу наукової літератури. Визначено основні методи емоційної саморегуляції особистості. На основі досліджень теоретичної літератури описано можливості застосування психорегулюючого тренування для розвитку здатності до вольового зусилля. Охарактеризовано базальні (первинні) та системні (вторинні) вольові якості особистості як стійкі, незалежні від ситуації психічні утворення, що констатують досягнутий студентом рівень свідомої саморегуляції поведінки, до них належать: енергійність, терплячість, витримка, сміливість, наполегливість, дисциплінованість, самостійність, цілеспрямованість, ініціативність та організованість. Обґрунтовано прoгрaму тренінгу з розвитку емоційної та вольової регуляції студентів. Охарактеризовано мету, завдання, принципи і правила проведення тренінгу, методи, що були використані під час тренінгу, зокрема: групові дискусії, проективні методики, психогімнастичні та практичні вправи, рольові ігри та мозковий штурм.