Наукова періодика Університету "КРОК"
Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/280
Переглянути
14 результатів
Результати пошуку
Документ Аналіз факторів впливу на ефективність виконання державних інвестиційних програм в Україні(Університет «КРОК», 2014) Ставицький, А.В.; Наумова, О.О.; Наумова, Олена ОлександрівнаУ роботі розглянуто питання запровадження державних інвестиційних програм в Україні. На основі зарубіжного досвіду показано переваги та недоліки різного виду програм, вказано фактори, що мають визначальний вплив на успішність виконання державних інвестиційних програмДокумент Фактори споживання товарів розкоші(Університет «КРОК», 2015) Наумова, О.О.; Наумова, Олена ОлександрівнаУ статті визначено фактори споживання товарів розкоші та проаналізовано мотиви споживання, узагальнено маркетингові стратегії на ринку товарів розкоші.Документ Порушення професійного права адвоката на адвокатський запит та його гарантії в Україні(Університет "КРОК", 2016) Наумова, О.О.; Наумова, Олена ОлександрівнаУ статті проведено системний аналіз порушення професійного права адвокатів на адвокатський запит. Автором виокремлено три основні групи причин порушення права адвоката на отримання належної відповіді на адвокатський запит, наведено рекомендації щодо уникнення та подолання такого порушення. Надано оцінку порушень адвокатами порядку звернення з адвокатським запитом.Документ Управління грошовими потоками підприємства(Університет «КРОК», 2015) Наумова, О.О.; Наумова, Олена ОлександрівнаУ статті узагальнено теоретичні підходи до дослідження управління грошовими потоками підприємства, висвітлено особливості здійснення етапів управління цими потоками, наведено систему показників ефективності управління ними.Документ Ведення адвокатського досьє в Україні(Університет «КРОК», 2017) Наумова, О.О.; Наумова, Олена ОлександрівнаУ статті проведено системний аналіз змісту адвокатського досьє, принципів його формування, критеріїв систематизації та структури. Виокремлено функції адвокатського досьє та наведено їхню характеристику.Документ Порівняльний аналіз товарів розкоші та їх підробок: намір споживача здійснити покупку та бажання володіти розкішшю(Університет «КРОК», 2016) Наумова, О.О.; Наумова, Олена ОлександрівнаУ статті узагальнено теоретичні підходи до класифікації споживачів товарів розкоші та проведено порівняльний аналіз поведінки споживачів товарів розкоші та їх підробок за економічними і психологічними критеріями.Документ Поняття та значення інформації у маркетинговій діяльності підприємства(Університет «КРОК», 2016) Наумова, О.О.; Горобець, С. В.; Наумова, Олена ОлександрівнаУ статті проаналізовано сутність поняття маркетингової інформації. Наведено вимоги, які висувають до маркетингової інформації на підприємстві. Узагальнено найбільш типові помилки підприємства на етапі збору маркетингової інформації. Визначено роль маркетингової інформації у системі управління підприємством та в системі підтримки стратегічних рішеньДокумент Сутність та сучасні методи просування продукції в системі маркетингу(Університет «КРОК», 2017) Наумова, О.О.; Хрістов, Є.О.; Наумова, Олена ОлександрівнаУ статті розкрито сутність поняття просування продукції, викладено завдання процесу просування продукції. Зображено політику просування як головного інструмента реалізації маркетингової стратегії на підприємстві. Охарактеризовано основні елементи комплексу просування продукції та сучасні інструменти просування товару.Документ Teachers’ qualifications upgrading in the contemporary conditions(Університет «КРОК», 2018) Naumova, O.; Tsyple, М.; Наумова, Олена ОлександрівнаIn the article the signifi cance of teachers’ qualifi cations upgrading in contemporary con-ditions is studied. The authors analyzed the features of planning and organization of teacher’s qualifi cations upgrading, types of teacher’s training and conceptualized the proposals for improving the process of teacher’s qualifi cations upgrading.Документ Influence of external view of packaging goods on personal behavior of buyer(Університет «КРОК», 2019) Naumova, O.; Babenko, A.; Наумова, Олена ОлександрівнаThe packaging of goods is one of the elements of management in the marketing product policy of the enterprise. It plays an important role in providing the competitiveness of the product. Packing the product influences on the consumer behavior at all the stages consumer decision-making process –at the first glance, which attracts attention to the vivid packaging of the product from the seller's website to its recycled or reused. Marketers at the stage of product packaging development and modification take various decisions regarding its attributes, such as color, shape, aesthetics, ergonomics, informativeness, quality of raw materials for packaging and its safety, durability and methods of using packaging, transportation, its utilization, etc. This determines the relevance of our research. The purpose of the study was to determine the influence of the shape of the package and its color on the behavior of the buyer, the reason for changing behavior due to consumption of goods with a certain shape and color of the package. Based on the generalized scientific concepts of packaging influence on consumer behavior, its shape and color, on the example of several well-known brands, the influence of packaging cosmetic products on the behavior of consumers is shown, namely, how packaging determines the demand for products depending on the age, consumer's attitude of life style. The article shows how the shape and color of packaging determine the psycho-emotional state of the consumer, his desire for life, tastesand preferences. Such information is valuable to marketers when defining the target audience of a brand, developing new packaging, and identifying sources for increasing the consumer value of a product. Not only high-quality packaging values in terms of storage, transportation, informing, etc. but above all, its attractiveness combined with harmonious geometric shapes can enhance the competitiveness of the product on the market