Наукова періодика Університету "КРОК"

Постійне посилання на розділhttps://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/280

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Особливості відповідальності працівників підрозділів превентивної діяльності національної поліції
    (Університет «КРОК», 2018) Шоломін, А.Ю.
    У статті розглянуто структуру відповідальності працівників поліції підрозділів превентивної діяльності, які перебувають на різних етапах професіогенезу, виявлено її специфіку в групах випробовуваних. Спільним для обох груп досліджуваних поліцейських є сформована потреба в усвідомленому плануванні власної діяльності, оцінці себе і результатів своєї діяльності. Структура відповідальності курсантів характеризується внутрішньою неузгодженістю, наявністю одночасного функціонування різноспрямованих елементів у структурі відповідальності. Специфічною рисою відповідальності поліцейських з досвідом роботи є більш високий рівень когнітивної обізнаності та усвідомлення, що забезпечує поліцейським диференційований підхід до оцінки відповідальності в різних ситуаціях.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості смисложиттєвих орієнтацій студентів закладів вищої освіти
    (Університет «КРОК», 2019) Васильченко, О.М.; Льошенко, О.А.; Чмір, О.В.; Васильченко, Ольга Миколаївна
    У статті аналізуються результати емпіричного дослідження смислжиттєвих орієнтацій студентів закладів вищої освіти. Зміни в українському суспільстві призвели до трансформації суспільних ідеалів та індивідуальних цінностей. Відсутність загальновизнаної ідеології та розмитість соціальних приписів про культурно схвалювану поведінку зумовлюють вибір особистістю моделей поведінки відповідно до її смисложиттєвих орієнтацій. Зміни в українському суспільстві призвели до трансформації суспільних ідеалів та індивідуальних цінностей. Переоцінка цінностей, їх криза найбільше впливає на формування світогляду молоді. Саме ці процеси зумовлюють необхідність дослідження смисложиттєвих орієнтацій молоді. Показано, що провідними цінностями студентства є матеріальне положення та активні соціальні контакти, власний престиж та креативність. Успіх та результативність життя пов’язані у свідомості студентів, насамперед, з стабільним матеріальним становищем, інтернальним локус контролем, активним суспільним життям та збереженням індивідуальності. Виявлено наступні взаємозв’язки між показниками смисложиттєвих орієнтацій студентів: тісний зворотній зв’язок між внутрішнім конфліктом та цілями у житті; тісний прямий зв’язок між матеріальним положенням та цілями у житті; тісний прямий зв’язок між матеріальним положенням та результативністю життя; тісний прямий зв’язок між матеріальним положенням та показником локус контролю – життя студентів; тісний прямий зв’язок між збереженням власної індивідуальності та показником локус контролю – Я студентів; прямий зв’язок між збереженням власної індивідуальності та загальним показником свідомості життя; тісний зворотній зв’язок між суспільним життям та процесом життя студентів; тісний прямий зв’язок між спрямованістю на спілкування та процесом життя; зворотній зв’язок між негативним афектом та загальним показником свідомості життя у студентів. Стаття виконана самостійно магістром під керівництвом доктора наук.