Чернега, Н.С.2024-10-242017Чернега Н.С. Обгрунтування психодіагностичного інструментарію емпіричного дослідження психологічних компонентів іміджу закладу вищої освіти/ Н. С. Чернега //Правничий вісник Університету «КРОК» .- 2017. - Вип. 28. - С.186-1912312-7686https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3800У статті на підставі аналізу наукових джерел визначено психодіагностичний інструментарій емпіричних вимірів психологічних компонентів іміджу закладу вищої освіти. При цьому використано загальнонаукові принципи дослідження: принцип системного підходу до розуміння особистості, принцип детермінізму та розвитку, єдності свідомості та діяльності особистос ті, методологічні принципи організації дослідження. Встановлено, що психологічний інструментарій дослідження зовнішніх і внутрішніх детермінант компонентів іміджу університету має комплексне та системне призначення. Водночас, виходячи із результатів аналізу теоретико-методологічних джерел визначення іміджу органі зації, з’ясовано, що емпіричне дослідження має включати психологічний, мотиваційний, соціальний, комунікативний, професійний та типологічний компонентиukкомпонентипсиходіагностичний інструментарійдослідженняіміджзаклад вищої освітиОбгрунтування психодіагностичного інструментарію емпіричного дослідження психологічних компонентів іміджу закладу вищої освітиArticle