Алімпієв, Є.В.Павлюченко, Я.К.2024-10-292016Алімпієв Є.В. Державне регулювання рекламної технології продакт-плейсмент на українському ринку/ Є. В. Алімпієв, Я. К. Павлюченко //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка» .- 2015. - Вип. 42. - С. 4-112307-6968https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3950Уроботі досліджено основні аспекти сучасного виду реклами – продакт-плейсмент. Визначено та проаналізовано доцільність використання продакт-плейсмент як ме тоду просування продукції, переваги та недоліки цього маркетингового інструменту. З’ясовано, що надвисока ефективність продакт-плейсмент як різновиду прихованої реклами забезпечується шляхом зловживання, пов’язаного з утиском прав споживачів медіа-контенту та власників торгових марок, сприяння розвитку тіньового рекламного ринку та порушення Закону України «Про рекламу». Запропоновано заходи дер жавного регулювання з недопущення зловживань і способи державного контролю за використанням продакт-плейсмент рекламиukпродакт-плейсментприхована рекламадержавне регулюванняконкуренціяправа споживачів медіа-контенту«джинса», авторські праваДержавне регулювання рекламної технології продакт-плейсмент на українському ринкуArticle