Дегтяренко, Єлизавета Андріївна2024-07-022024-07-022024Дегтяренко Єлизавета Андріївна. Планування та контроль логістичного обслуговування клієнтів: кваліф. робота…бакалавр:073 «Менеджмент» ОП: «Комерційна логістика»/ наук. кер. Г.М. Пазєєва. Київ, 2024. 82 с.https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2065Кваліфікаційна робота спрямована на вирішення проблемних завдань, пов’язаних з ефективною організацією логістичного обслуговування на підприємствах в умовах сучасного швидкоплинного середовища. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження, аналіз та узагальнення теоретичних положень щодо процесів планування та контролю логістичного обслуговування клієнтів, впровадження європейських методів для посилення ефективності організації перевезень та забезпечення відповідного клієнтського сервісу в діяльності транспортно-експедиційної компанії “DSV Logistics”. Для досягнення мети в кваліфікаційній роботі досліджено сутність, завдання і функції процесів планування та контролю логістичного обслуговування клієнтів. Дослідження фокусується на теоретичному інструментарії до методів та механізмів планування і контролю логістичної складової підприємства. Проаналізовано діяльність транспортно експедиторської компанії “DSV Logistics”. А також запропоновано шляхи удосконалення процесів планування та контролю логістичного обслуговування клієнтів компанії “DSV Logistics”.ukплануваннялогістикаконтролінгпідприємствоклієнтський досвідмеханізм управлінняметодологіяПланування та контроль логістичного обслуговування клієнтівBachelor Thesis