Пазєєва, Г.М.Самчинська, К. І.Ганна МихайлівнаПазєєва, Ганна Михайлівна2024-10-162017Пазєєва Г.М. Управління процесами логістичного обслуговування клієнтів торговельного підприємства/ Г. М. Пазєєва, К. І. Самчинська //Вчені записки Університету "КРОК". Серія "Економіка" .- 2017. - Вип. 47. - С. 138-146.2307-6968https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3637У статті здійснено системний аналіз процесів логістичного обслуговування, ідентифіковано базові критерії обслуговування. Визначено етапи формування системи обслуговування клієнтів торговельного підприємства. Встановлено напрямки удосконалення управління логістичним обслуговуваннямenклієнтлогістичне обслуговуваннякритерії обслуговуваннялогістичний персоналякість обслуговуванняоперативність обслуговуваннягнучкість обслуговуванняуправління логістичним обслуговуваннямУправління процесами логістичного обслуговування клієнтів торговельного підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-6557-6890