Малкова, Т.М.Малкова, Тетяна Миколаївна2024-10-282016Малкова Т.М. Психолого-педагогічні проблеми змісту освіти/ Т. М. Малкова //Правничий вісник Університету «КРОК».- 2016. - Вип. 25. - С. 165-1732312-7686https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3909У статті досліджується проблема поєднання в освіті двох складових культури – науково-технічної, породженої науково-технічним прогресом, та традиційної гуманітарної. Надмірна професіоналізація освіти може бути основною причиною поглиблення прірви між цими культурами. Згідно з компетентнісним підходом, запропонованим, зокрема, фахівцями у галузі інформаційно-комунікативних технологій, зміст навчання може бути визначений за допомогою професійного профілю та кластеру компетенцій. Це такий підхід навряд чи можна застосувати до визначення змісту навчання спеціалістів гуманітарного профілю, головним чинником ефективності професійної діяльності яких є особистість. Становленню особистості як ціліс ної соціальної якості людини найбільшою мірою сприяють гуманітарні дисципліни і образот ворче мистецтво, які є майже непіддатливими до формалізації. Оскільки у жодній дисципліні не існує алгоритму виховання творчої особистості, необхідно, щоб у навчанні були представлені як природничі, так і гуманітарні науки й мистецтвоukкультура: науково-технічна та гуманітарнамета освітикомпетентнісний та особистісний підходи до змісту навчанняпрофесіоналізаціяособистістьтворчістьПсихолого-педагогічні проблеми змісту освітиArticlehttps://orcid.org/0000-0003-2481-7747