Дьячук, І.В.Томілко, Д.І.Дьячук, Ірина Віталіївна2025-01-172024Дьячук І.В. Розвиток маркетингової комунікативної стратегії підприємства в мережі інтернет / І. В. Дьячук, Д. І. Томілко // Нова парадигма економічної освіти у контексті інноваційної моделі розвитку вітчизняної освіти: збірник наукових праць VІ Міжнародної науково-практичної конференції (27 листопада 2024 р.). - Київ: Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. - С. 26-31978-966-931-314-0https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/5234У сучасному світі Інтернет є одним із ключових інструментів для розвитку бізнесу. Швидкий розвиток цифрових технологій і зміна поведінки споживачів стимулюють підприємства до адаптації своїх маркетингових стратегій у цифровому просторі. Розвиток маркетингової комунікативної стратегії в Інтернеті – це не лише виклик, а й велика можливість для компаній завоювати довіру, підвищити лояльність клієнтів і зміцнити свій бренд. Маркетингова комунікація в Інтернеті відрізняється від традиційної тим, що є інтерактивною, динамічною та персоналізованою. Споживачі очікують від брендів миттєвого зворотного зв’язку, релевантного контенту та унікального досвідуukІнтернетмаркетингові комунікативні стратегіїРозвиток маркетингової комунікативної стратегії підприємства в мережі інтернетArticlehttps://orcid.org/0000-0001-7032-9379