Наумова, О.О.Хрістов, Є.О.Наумова, Олена Олександрівна2024-10-172017Наумова О.О. Сутність та сучасні методи просування продукції в системі маркетингу/ О. О. Наумова, Є. О. Хрістов //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка» .- 2017. - Вип. 46. - С.146-1532307-6968https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3673У статті розкрито сутність поняття просування продукції, викладено завдання процесу просування продукції. Зображено політику просування як головного інструмента реалізації маркетингової стратегії на підприємстві. Охарактеризовано основні елементи комплексу просування продукції та сучасні інструменти просування товару.ukпросування продукціїмаркетингова діяльністьмаркетингова комунікаціяметоди просування продукціїСутність та сучасні методи просування продукції в системі маркетингуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-1237-833X