Каліна, І.І.Коченко, К.А.2024-11-072014Каліна І.І. Формування стратегії розвитку бренда міжнародної компанії у сфері харчової промисловості/ І. І. Каліна, К. А. Коченко //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2014.-Вип.38.- С. 118-1282307-6968https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/4207Розглянуто особливості формування, розроблення та реалізації стратегії розвитку бренда інноваційними підприємствами харчової галузі на прикладі міжнародних компаній The Coca-Cola Company та Roshen, розроблено шляхи вдосконалення брендингової стратегії вітчизняного підприємства з метою пристосування до зовнішніх умовukбрендбрендингбренд-менеджментбрендингова стратегіяміжнародна компаніяінноваціяінноваційне підприємствохарчова промисловістьФормування стратегії розвитку бренда міжнародної компанії у сфері харчової промисловостіArticle