Чирва, О.Г.Бойко, М.В.Барвінок, М.В.2024-07-242024-07-242021Чирва О.Г. Роль аудиту маркетингової безпеки для забезпечення економічної безпеки сільськогосподарських підприємств / О.Г. Чирва, М.В. Бойко, М.В. Барвінок // Вчені записки Університету «КРОК». - 2021. - №4(64). - С. 59-68. - https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-64-59-682307-69682663-2209https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-64-59-68https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2502Трансформаційні процеси в економіці України на початку 90- тих років 20 ст., зумовлені переходом до ринкових умов господарювання, призвели до реформування земельних та майнових відносин в сільськогосподарських підприємствах, впровадження різних організаційно-правових форм господарювання суб’єктів агробізнесу. Як наслідок, відбулися суттєві зміни в економічних відносинах між сільськогосподарськими товаровиробниками та переробними підприємствами, постачальниками, посередниками: було зруйновано систему стійких зв'язків з переробною сферою, відмінили державне замовлення на сільськогосподарську продукцію. Мірою зростання конкуренції на ринку організації були змушені концентрувати увагу на зовнішніх процесах, аналізувати їх і враховувати у господарській практиці. Це обумовило виникнення маркетингової концепції і маркетингового підходу в управлінні організаціями, що сприяло появі нового наукового напряму – маркетингового менеджменту, в якому головною діючою особою стало не внутрішнє середовище підприємства, тобто можливості товаровиробника, а споживач. рушійною силою у вирішенні всіх проблем які виникають в діяльності підприємства може стати організація ефективної маркетингової діяльності, яка би значно полегшила як виробничу, так і ринкову діяльність сільськогосподарських підприємств, дала б їм змогу значно посилити свої позиції на ринку сільськогосподарської продукції та матеріально-технічних ресурсів. Метою дослідження є встановлення ролі аудиту маркетингової безпеки для забезпечення економічної безпеки сільськогосподарських підприємств. У статті встановлено місце аудиту маркетингової безпеки в складі аудиту економічної безпеки сільськогосподарських підприємств. Сформовано алгоритм проведення маркетингового аудиту як складової аудиту економічної безпеки сільськогосподарського підприємства. Досліджено етапи та сфери проведення аудиту маркетингу. Систематизовано перелік основних питань аудиту маркетингової безпеки.ukаудитмаркетингова безпекаекономічна безпекасільськогосподарські підприємстваінноваціїРоль аудиту маркетингової безпеки для забезпечення економічної безпеки сільськогосподарських підприємствArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5246-9001https://orcid.org/0000-0002-6649-5021https://orcid.org/0000-0003-1761-3199