Алькема, В.Г.Виходцев, Є.С.Алькема, Віктор Григорович2024-10-302015Алькема В.Г. Управління якістю сервісу служби наземного обслуговування повітряних суден в умовах міжнародного аеропорту/ В. Г. Алькема, Є. С. Виходцев //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2015. - Вип. 41. - С. 119-1292307-6968https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3974Досліджено особливості системи управління якістю діяльності міжнародного аеропорту. Здійснено оцінку якості основних послуг, які надаються пасажирам. Оцінено якість та оперативність надання послуг корпоративним клієнтам аеропорту службою наземного обслуговування повітряних суден. Сформульовано пропозиції з удосконалення системи управління якістюukякістьрівень якостіоцінка рівня якостіступінь задоволення якістюстандартсистема, обслуговуванняУправління якістю сервісу служби наземного обслуговування повітряних суден в умовах міжнародного аеропортуArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5997-7076