Бабич, Владислав Сергійович2024-07-012024-07-012024Бабич Владислав Сергійович. Комунікаційний менеджмент логістичного сервісу компанії КП «Корюківка водоканал»: кваліф. робота…бакалавр:073 «Менеджмент» ОП: «Комерційна логістика»/ наук. кер. С.А. Філатов. Київ, 2024. 52 с.https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2059Кваліфікаційна робота спрямована на вирішення проблемних питань, комунікаційного менеджменту логістичного сервісу компанії КП «Корюківкаводоканал» з метою покращення його ефективності. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження, аналіз та узагальнення теоретичних положень щодо комунікаційного менеджменту логістичного сервісу та обґрунтування шляхів його удосконалення в умовах вітчизняного підприємства КП «Корюківкаводоканал». Для досягнення мети в кваліфікаційній роботі проведено аналіз теоретичних засад комунікаційного менеджменту логістичного сервісу. Досліджено практику комунікаційного менеджменту логістичного сервісу компанії КП «Корюківка водоканал». Виявлено недоліки в системі комунікаційного менеджменту логістичного сервісу. Розроблено практичні рекомендації щодо удосконалення комунікаційного менеджменту логістичного сервісу. Кваліфікаційна робота складається із вступу, трьох розділів, висновків та додатків. Обсяг кваліфікаційної роботи становить 52 стор., 3 табл., 31 дж., 3 додатків.ukкомунікаційний менеджментлогістичний сервісоптимізація, оцінкакомунікаціяконтролінгтехнологіїКомунікаційний менеджмент логістичного сервісу компанії КП «Корюківка водоканал»Bachelor Thesis