Азоян, А.А.Охапіна, В.Ю.2024-08-012024-08-012017Азоян А.А. Сучасні тенденції розвитку маркетингових досліджень та доцільність їх використання / А.А. Азоян, В.Ю. Охапіна // Вчені записки Університету «КРОК». - 2017. - Вип. 48. - С. 129-136. - https://doi.org/10.31732/2663-2209-2017-48-129-1362307-69682663-2209https://doi.org/10.31732/2663-2209-2017-48-129-136https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2822У цій статті описано та систематизовані нові технології організації та проведення маркетингових досліджень; проаналізовано типові технологічні засоби пошуку, збору, нагромадження та класифікації маркетингової інформації, оброблення отриманих даних; досліджено вплив використання сучасних методів дослідження на імідж компанії.ukмаркетингринкові дослідженнясучасні методи дослідженняекономікаІТSEOінтернет-маркетингСучасні тенденції розвитку маркетингових досліджень та доцільність їх використанняArticle