Кацапина, А.Ю.2024-08-072024-08-072017Кацапина А.Ю. Впровадження в роботу комерційної організації системи коуч-наставництва з метою розвитку професійних компетенцій менеджерів по роботі з клієнтами / А.Ю. Кацапина // Правничий вісник Університету «КРОК». - 2017. - №. 28. - С. 231-2382707-91552312-7686https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3026У статті описано процес упровадження в роботу комерційної організації системи коуч- наставництва з метою розвитку професійних компетенцій менеджерів по роботі з клієнта- ми. Висвітлено питання підбору фахівця, придатного для цієї діяльності, вимоги до його осо- бистості та рівня розвитку професіоналізму, детально описані функціональні обов’язки коуч- наставника.ukкомерційна організаціякоучингкоуч-наставникменеджер по роботі з клієнтамикоуч-наставництвоВпровадження в роботу комерційної організації системи коуч-наставництва з метою розвитку професійних компетенцій менеджерів по роботі з клієнтамиArticle