Алькема, В.Г.Алькема, Віктор Григорович2024-11-152014Алькема В.Г. Брендингові стратегії в забезпеченні ефективності інноваційного підприємства/ В. Г. Алькема, К. А. Коченко //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2014. - Вип. 36. -С. 196-2042307-6968https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/4383У статті розкрито сутність базових понять «бренд», «торговельна марка», «брендинг», охарактеризовано види брендингових стратегій, проаналізовано їх переваги та недоліки. Створено модель формування та реалізації брендингової стратегії вітчизняного інноваційного підприємстваukінноваційне підприємствоторговельна маркабренд, корпоративний брендбрендингбрендингова стратегіяБрендингові стратегії в забезпеченні ефективності інноваційного підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0001-5997-7076