Данченко, О.Б.Дзюба, Т.В.Данченко, Олена Борисівна2024-06-262024-06-262021Данченко О.Б., Дзюба Т.В. Маркетингові дослідження у проєктах: навчальний посібник . Київ: Університет "КРОК", 2021. 224 c.978-966-170-042-9https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/1379Навчальний посібник «Маркетингові дослідження у проєктах» - це детальне дослідження ринку на передінвестиційному етапі, яке є основною частиною маркетингового аналізу нового проєкту. Авторки об’єднали свої знання і досвід в проектному та маркетинговому менеджменті, щоб допомогти проєктним менеджерам впоратися з таким важливим і відповідальним етапом проєкту, як передінвестиційні маркетингові дослідження. В роботі проаналізовані технології маркетингових досліджень та маркетингове обґрунтування інвестиційного проєкту, розкрито сутність розуміння клієнтів та перевірка проєктів на життєдіяльність. Результатом цього дослідження є оцінка ринкового потенціалу для нового продукту і розрахунок прогнозу продажів, а також оцінка рівня конкурентоспроможності нового продукту (послуги). Навчальний посібник розрахований на широке коло науковців, фахівців, керівників, підприємців, здобувачів наукових ступенів, усіх зацікавлених осіб, які займаються маркетинговими дослідженнями у проєктах.ukмаркетингпроєктуправління проєктамиінноваціїменеджментМаркетингові дослідження у проєктахBookhttps://orcid.org/0000-0001-5657-9144