Наконечна, Ольга2024-07-072024-07-072022Наконечна О. Поєднання номотетичного та ідіографчного підходів у формуванні етичної культури в закладах неформальної освіти дорослих / О. Наконечна // Вчені записки Університету «КРОК». - 2022. - №4(68). - С. 47-56. - https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-68-47-562307-69682663-2209https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-68-47-56https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2252Одним з пріоритетних напрямків відновлення України після війни є освіта. Велике значення матиме можливість отримувати «швидкі» знання. Відповідно, надання якісних освітніх послуг закладами неформальної освіти дорослих (надалі-заклади НОД) уможливить опанування в короткий термін слухачами нових затребуваних професійних навичок, що в свою чергу дозволить пришвидшити післявоєнні відновлювальні процеси на території нашої країни. Основною метою статті є дослідження умов формування етичної культури та її складових у закладі неформальної освіти дорослих з використанням номотетичного та ідіографічного підходів. В цій статті досліджено формування етичної культури та етичного професійного середовища, як складової системи забезпечення якості освітніх послуг в закладі неформальної освіти дорослих, із застосуванням поєднання номотетичного та ідіографічного підходів. А також, визначено можливості, які вони створюють, для систематизування базових принципів та формулювання узагальнувальних висновків. Особливу увагу приділено аналізу політики дотримання етики на різних рівнях відповідальності та принципам забезпечення якості надання послуг в закладах неформальної освіти дорослих; авторкою дано визначення кодексу етики закладу неформальної освіти дорослих, сформульовано його основні положення та доведена необхідність його застосування в закладах неформальної освіти дорослих з метою надання якісних освітніх послуг.ukетична культуракультура якостіномотетичний підхідідіографічний підхіднеформальна освіта дорослихзаклад неформальної освіти дорослихкодекс етикиПоєднання номотетичного та ідіографчного підходів у формуванні етичної культури в закладах неформальної освіти дорослихArticlehttps://orcid.org/0000-0001-8261-1136