Petrunko, O.Teslenko, V.Петрунько, Ольга Володимирівна2024-08-062024-08-062018Petrunko O. Change policy as "the new anti-burnout psychology" for teachers / O. Petrunko, V. Teslenko // Правничий вісник Університету «КРОК». - 2018. - №. 32. - С. 135-1402707-91552312-7686https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2952A possibility to apply a change policy to counteract the syndrome of the professional burnout of teachers is presented in the article. The factors, promoting such change within the proceeding the indi-vidual movement / educational organization to the optimal functioning under the modern circumstances are analyzed.У статті представлено можливість застосування політики змін для протидії синдрому професійного вигорання педагога. Проаналізовано чинники, що сприяють таким змінам та їх протіканню в процесі руху особистості / освітньої організації до оптимальної діяльності в сучасних умовах.enpsychological stabilityadaptation to changelean-thinkingindividual developmentself-realizationпсихологічна стійкістьадаптація до змінлін-мисленняособистісний розвитоксамоактуалізаціяChange policy as "the new anti-burnout psychology" for teachersArticlehttps://orcid.org/0000-0001-9023-5265