Садова, МирославаСадова, Мирослава Анатоліївна2024-07-072024-07-072022Садова М. Методичне забезпечення та процедура дослідження мотиваційної структури особистісного потенціалу обдарованих дітей юнацького віку / М. Садова // Вчені записки Університету «КРОК». - 2022. - №4(68). - С. 100-106. - https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-68-100-1062307-69682663-2209https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-68-100-106https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2246В статті здійснено опис та аналіз процедури досліджень (методичного забезпечення) мотиваційних компонентів особистісного потенціалу обдарованих дітей юнацького віку. Подано 8 етапів покрокової інструкції, яка відображає специфіку досліджуваної проблеми, а саме: подана мета, гіпотеза, база експериментальних досліджень; аналіз іноземної та вітчизняної літератури; підбір та розробка методів на особистісний мотиваційний потенціал обдарованої молоді; проведення аналізу вхідного контролю діагностичного зрізу мотиваційних складових особистісного потенціалу обдарованої молоді та здійснення підрахунків математичної статистики; виділення на емпіричному рівні мотиваційних компонентів за рахунок методу факторного аналізу даних; виявлення на емпіричному рівні типології особистісного потенціалу обдарованих за рахунок кластерного аналізу даних; за рахунок критеріїв Ф Фішера та критерію Т Стьюдента виявлення відмінностей в обдарованих за гендерним та віковим показником, за рівнем освіти та типом обдарованості (творча та академічна); розробка «Мотиваційного тренінгу особистісного зростання для обдарованої молоді»; проведення та обгрунтування результатів за рахунок вихідного контролю дослідження; узагальнення висновків та окреслення перспективи подальших досліджень в області мотивації особистісного потенціалу та його реалізації в обдарованих юнаків та дівчат. Всі етапи досліджень описуються та публікуються автором у міжнародних наукометричних виданнях України та за кордоном; розроблені авторські технології за тематикою дослідження, які впроваджуються у різних закладах ЗВО (Український гуманітарний інститут (м. Буча), Університет «Крок», «Національний університет «Києво-Могилянська Академія» (студенти 1-2 курсів спеціальності «Політологія», «Психологія», 5 загально-освітня школа І-ІІІ ступенів (м. Київ), 80 загально-освітня школа (м. Київ), національний університет біоресурсів та природокористування України (м. Київ); взято участі в міжнародних та всеукраїнських конференціях за тематикою дослідження (публікація тез доповідей та онлайн-виступів), проведення майстер-класів на платформах: Googlе Meet, Zoom, Teams.ukособистісний потенціалсамореалізація,обдарованість творча та академічнавхідний та вихідний контролі дослідженняМетодичне забезпечення та процедура дослідження мотиваційної структури особистісного потенціалу обдарованих дітей юнацького вікуArticlehttps://orcid.org/0000-0002-4297-7317