Наумова, О.О.Горобець, С. В.Наумова, Олена Олександрівна2024-10-212016Наумова О.О. Поняття та значення інформації у маркетинговій діяльності підприємства/ О. О. Наумова, С. В. Горобець //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка» .- 2016. - Вип. 44. - С. 159-1652307-6968https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3716У статті проаналізовано сутність поняття маркетингової інформації. Наведено вимоги, які висувають до маркетингової інформації на підприємстві. Узагальнено найбільш типові помилки підприємства на етапі збору маркетингової інформації. Визначено роль маркетингової інформації у системі управління підприємством та в системі підтримки стратегічних рішеньukмаркетингова інформаціямаркетингова інформаційна системазбір інформаціїПоняття та значення інформації у маркетинговій діяльності підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0002-1237-833X