Петрова, Ірина ЛеонідівнаДьячук, Ірина Віталіївна2024-04-012024-04-012023Петрова І.Л., Дьячук І. В. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеню «бакалавр». Київ: ВНЗ «Університет економіки та права «КРОК», 2023. 35 с.https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/92Навчально-методичний посібник для студентів денної, заочної та дистанційної форм навчання спеціальності 075 Маркетинг виконані відповідно до програми навчальної дисципліни "Маркетингові комунікації". Дисципліна «Маркетингові комунікації», як обов’язкова компонента освітньо-професійної програми «Маркетинг», спрямована на формування у студентів інтегральної компетентності.ukмаркетингмаркетингові комунікаціїМаркетингові комунікаціїLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0003-4206-5403https://orcid.org/0000-0001-7032-9379