Калісь, Іван Олександрович2024-07-022024-07-022024Калісь Іван Олександрович. Управління якістю послуг транспортно-експедиційної компанії: кваліф. робота…бакалавр:073 «Менеджмент» ОП: «Комерційна логістика»/ наук. кер. С.А. Філатов. Київ, 2024. 61 с.https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2070Кваліфікаційна робота спрямована на вирішення проблемних питань, пов’язаних з обґрунтуванням та прийняттям управлінських рішень якістю послуг транспортно-експедиційної компанії. Досліджено, компаніям, зайнятим у сфері транспортного експедирування, необхідно прагнути до того, щоб послуги, які вони надають, повністю відповідали очікуванням їхніх клієнтів, іншими словами, споживачів. Метою кваліфікаційної роботи є теоретичні та практичні аспекти аналізу управління якістю послуг транспортно-експедиційної компанії та їх удосконалення. Для досягнення мети в кваліфікаційній роботі досліджено сутність та особливості організації транспортно-експедиційної діяльності підприємства. Проаналізовано теоретичні засади формування моделі організації діяльності транспортно-експедиційного підприємства. Діагностовано аналіз транспортно-експедиційної діяльності підприємства ТОВ «Нова Пошта». А також запропоновано шляхи та напрямки удосконалення управління якістю послуг транспортно-експедиційної компанії.ukпідприємствотранспортрішеннямеханізмуправлінняякістьоцінкаУправління якістю послуг транспортно-експедиційної компаніїBachelor Thesis