Лойко, Є.М.2024-07-242024-07-242021Лойко Є.М. Діджиталізація маркетингової комунікативної стратегії підприємства / Є.М. Лойко // Вчені записки Університету «КРОК». - 2021. - №4(64). - С. 135-142. - https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-64-135-1422307-69682663-2209https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-64-135-142https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2493В статті розглянуто питання розвитку діджиталізації маркетингової комунікативної стратегії підприємства. З’ясована сутність понять «Інтернет-маркетинг», «цифровий маркетинг», «діджитал-маркетинг». Метою статті є виявлення сучасних тенденцій прояву процесу діджиталізації у маркетингових комунікативних стратегіях підприємств. Зроблено висновок, що ці поняття не є тотожними, вони відрізняються маркетинговими інструментами, які можна застосувати, та широтою охоплення аудиторії. Визначено, що найбільш повне охоплення за цільовою аудиторією, комунікаційними каналами та маркетинговими інструментами має діджитал-маркетинг. Виявлено, що не кожне промислове підприємство має окремий відділ маркетингу (особливо малі підприємства) або, навіть, фахівця з маркетингу. Запропоновано найбільш популярні та ефективні маркетингові інструменти, які можна застосовувати промисловим підприємствам у формуванні їхньої маркетингової комунікативної стратегії. Визначено, що сайт підприємства є невід’ємною частиною формування його маркетингової комунікаційної стратегії. Доведено, що для швейних підприємств маркетингові комунікаційні стратегії з використанням інструментів Інтернет-маркетингу, цифрового маркетингу або діджитал-маркетингу не є звичними та широко вживаними, тому потребують теоретико-методичного обґрунтування та розробки практичних маркетингових інструментів. Обґрунтовані «точки фокусу» маркетингової комунікаційної стратегії для різних каналів комунікації. Проведено аналіз динаміки індексів виробництва та обсягів реалізації продукції підприємств міста Києва легкої промисловості за період 2016-2020 рр. На основі проведеного аналізу сайтів п’яти швейних підприємств міста Києва виділено найбільш характерні переваги та недоліки цих сайтів. Запропоновано удосконалити сайти швейних підприємств, які було обрано для дослідження, запровадити таргетовану рекламу в соціальній мережі Facebook, запровадити veb- та смс-розсилку повідомлень для споживачів, які зробили покупку моделей одягу через сайт підприємства.ukпідприємстворинкова економікамаркетингова стратегіякомунікаціїдіджиталізаціясайттаргетована рекламаефективністьДіджиталізація маркетингової комунікативної стратегії підприємстваArticlehttps://orcid.org/0000-0003-3266-8286