Сагайдак, М.П.2024-12-092013Сагайдак М.П. Застосування CRM-технологій у концепції внутрішнього маркетингу/ М. П. Сагайдак //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2013.-Вип. 34.-С.337-3432307-6968https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/4637У статті визначено сутність і висвітлено основні аспекти формування СRM-системи, з’ясовано переваги її застосування підприємствами сфери послуг. Запропоновано перспективні напрями впровадження СRM-технологій у концепцію внутрішнього маркетингу підприємств невиробничої сфери та окреслено пріоритети їх подальшого розвиткуukСRM-системаСRM-технологіявнутрішній маркетингмаркетингова стратегіясфера послугЗастосування CRM-технологій у концепції внутрішнього маркетингуArticle