Мельохін, С.П.Терехов, В.І.Терехов, Віктор Іванович2024-07-282024-07-282019Мельохін С.П. Роль соціальних ЗМІ у підвищенні ефективності реклами / С.П. Мельохін, В.І. Терехов // Вчені записки Університету «КРОК». - 2019. - №4(56). - С. 117-122. - https://doi.org/10.31732/2663-2209-2019-56-117-1222307-69682663-2209https://doi.org/10.31732/2663-2209-2019-56-117-122https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2618Покращення інформаційних технологій змінює кожен бізнес та компанії. Маркетинг в соціальних мережах - це процес підвищення обізнаності, залучення трафіку, клієнтів і перспективи використання соціальних мереж. Наразі соціальні мережі є для маркетингу ефективною платформою для реклами . Таким чином, сайти соціальних мереж надають ідеальну платформу для прямого спілкування між організаціями та клієнтами. Маркетингова діяльність у соціальних мережах повина слідувати новим правилам і принципам, і кожен бізнес повинна чітко визначати, чи підходить їм така діяльність в соціальних мережах чи ні. Спілкування через Інтернет є більш конкретним, з ефективною інтерактивної стратегією серед його користувачів. За останній час інтернет-реклама прийняла нові форми, які мають більше переваг в порівнянні з традиційними засобами масової інформації, такими як друковані ЗМІ, телебачення і радіо. Маркетингові комунікації стають точними, особистими, цікавими, інтерактивними і соціальними. У різних соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram, LinkedIn, Telegarm і т. д., застосовуються різні стратегії спілкування, вони не тільки створюють ефект для користувачів, але і змушують їх взаємодіяти зі створеною маркетинговою статистикою. Люди прив'язуються до спілкування з брендами в соціальних мережах, ніж звичайні банери і спливаюча реклама. Дослідження показало, що на ефективність маркетингу в соціальних мережах сильно впливають якість повідомлень /контенту, участь компанії та її зв'язок з іншими маркетинговими платформами. Крім того, необхідний комплексний і детальний аналіз стратегії, щоб точно виміряти віддачу від інвестицій в маркетинг в соціальних мережах. Дослідження також показує, що покоління Міленіалів може бути основним користувачем соціальних мереж, але вони не є основною цільовою аудиторією в соціальних мережах.ukрекламабрендкомунікаціяреклама у засобах масової комунікаціїсоціальні мережіпопитпросуванняРоль соціальних ЗМІ у підвищенні ефективності рекламиArticlehttps://orcid.org/0000-0003-2396-8156https://orcid.org/0000-0002-5701-9787