Удовенко, А.Ю.Удовенко, Аліна Юріївна2024-07-102024-07-102022Удовенко А.Ю. Інтернаціоналізація докторської освіти як фактор підвищення її якості / А.Ю. Удовенко // Вчені записки Університету «КРОК». - 2022. - № 1(65). - С. 136-148. - https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-65-136-148.2307-69682663-2209https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-65-136-148https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2304На європейському просторі вищої освіти забезпечення співставної якості освіти є одним із умов зближення європейських країн у формуванні Єдиного європейського освітнього та наукового простору. Метою дослідження є наукометричне оцінювання наукової спрямованості актів вітчизняного законодавства з приводу оцінки інтернаціоналізації докторської освіти. Сучасний досвід реформування систем докторської освіти в розвинутих країнах довів, що при збереженні національного суверенітету та національного різноманіття їх організаційних систем міжнародна інтеграція відкриває перспективи для вдосконалення та підвищення якості підготовки науковців вищої кваліфікації, сприяє підвищенню доступності до отримання наукових ступенів, росту кількості висококваліфікованих наукових кадрів і розвитку міжнародного науково-технічного співробітництва. В останнє двадцятиліття в розвинених європейських країнах інтернаціоналізація стала ключовим пріоритетом для докторської освіти та важливим компонентом підвищення її якості. Рівень інтернаціоналізації докторського освіти різноманітний в різних країнах і розвивається в різних формах. Це - індивідуальна мобільність аспірантів, докторів та професорсько-викладацького складу в освітніх цілях (організована - в рамках різних державних та міжнародних програм, а також спонтанна - в результаті активізації ринкових механізмів на ринку освітніх та дослідницьких послуг); мобільність освітніх програм та інституціональна мобільність; формування нових міжнародних стандартів освітніх програм; інтеграція в навчальні програми міжнародного виміру ; інституційне партнерство - створення стратегічних освітніх альянсів.ukінтернаціоналізаціядокторська освітастратегіязарубіжні інвестиціїспівробітництвоаспірантимобільністьІнтернаціоналізація докторської освіти як фактор підвищення її якостіArticlehttps://orcid.org/0000-0003-2374-9949