Петрова, Ірина ЛеонідівнаДьячук, Ірина Віталіївна2024-04-012024-04-012023Петрова І.Л., Дьячук І. В. Контент-маркетинг: навчально-методичний посібник для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 «Маркетинг» освітнього ступеню «бакалавр». Київ: ВНЗ "Університет економіки та права "КРОК", 2023. 30 с.https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/93Цифровізація всіх аспектів сучасного життя суттєво вливає на зміну структури ринків, моделей поведінки споживачів та разючу зміну бізнесових процесів, особливо в сфері маркетингової діяльності. Саме тому дисципліна «Контент-маркетинг» є однією з ключових задля формування теоретичних знань та практичних навичок роботи в умовах швидкоплинних змін ринкового середовища до дає змогу сформувати компетенції, що є критично необхідними в умовах сучасного стану економічного розвитку. Дисципліна призначена для студентів спеціальності 075 Маркетинг.ukмаркетингконтент- маркетингКонтент-маркетингLearning Objecthttps://orcid.org/0000-0003-4206-5403https://orcid.org/0000-0001-7032-9379