Сорока, Ірина АнатоліївнаСингаївська, Ірина Валентинівна2024-10-102022Сорока І.А. Управління міжособистісними конфліктами у студентському середовищі: результати впровадження навчального курсу / І. А. Сорока, І. В. Сингаївська // Психологічний часопис. - 2022. - Т. 8. - № 1. - С. 18-31. - DOI https://doi.org/10.31108/1.2022.8.1.22414-00232414-004Xhttps://doi.org/10.31108/1.2022.8.1.2.https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3572Тема міжособистісних конфліктів у студентському середовищі є нагальною про що свідчать спостереження та результати проведення експерименту. Проведення опитувань та застосування психологічних методик під час констатувального експерименту виявили негативне сприйняття конфліктів студентами, низький та середній рівень емоційного інтелекту та використання стилів «уникання» та «конкуренція» як стиль поведінки в конфлікті. Отримані результати були покладені в основу розробки навчального курсу «Управління міжособистісними конфліктами у студентському середовищі». Мета формувального експерименту полягала у розробці, організації та визначенні ефективності впровадження навчального курсу. У роботі були застосовані методи емпіричного дослідження (опитування, тестування, спостереження, активні методи навчання); методи математичної статистики (t критерій Стьюдента). Загальний обсяг вибірки – 214 студентів університету. Покращення результатів тестування на когнітивному, емоційному та поведінковому рівнях та позитивний зворотній зв’язок від студентів підтверджують ефективність навчального курсу. Дана робота може слугувати поштовхом для подальших крос культурних дослідженьukміжособистісні конфліктистудентське середовищекоефіцієнт емоційного інтелектуконфліктУправління міжособистісними конфліктами у студентському середовищі: результати впровадження навчального курсуArticlehttp://orcid.org/0000-0003-1132-488Xhttps://orcid.org/0000-0001-6802-0081