Гусєв, Ю.В.2024-11-052015Гусєв Ю.В. Стратегії розвитку малого бізнесу на засадах франчайзингу/ Ю. В. Гусєв //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».- 2015. - Вип. 40. - С. 127-1332307-6968https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/4140У статті досліджено взаємозалежні завдання зі створення та реалізації стратегії малого бізнесу. Систематизовано основні підходи та моделі, що використовуються при формуванні цих стратегій. Розглянуто особливості формування стратегій розвитку підприємництва на засадах франчайзингуukстратегіястратегія розвиткумалий бізнесфранчайзингстратегічна цільстратегічні підходистратегічні моделіСтратегії розвитку малого бізнесу на засадах франчайзингуArticle