Співаковський, С.В.2024-11-152014Співаковський С.В. Аналіз сприйняття іміджу бренду та його суббрендів/ С.В. Співаковський //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2014. - Вип. 36. -С. 217-2242307-6968https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/4380У статті досліджено сприйняття споживачами іміджу торгової марки «Живчик» у групі товарів безалкогольних напоїв, на який впливають іміджі окремих суббрендів цієї марки та імідж материнської марки «Оболонь». Визначено позицію, яку посідає «Живчик» у своїй продуктовій категорії у свідомості споживачів.ukіміджрепутація маркибрендсуббрендматеринський брендАналіз сприйняття іміджу бренду та його суббрендівArticle