Наумова, О.О.Наумова, Олена Олександрівна2024-10-222016Наумова О.О. Порівняльний аналіз товарів розкоші та їх підробок: намір споживача здійснити покупку та бажання володіти розкішшю/ О. О. Наумова //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка». - 2016. - Вип. 43. - С. 156-1652307-6968https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/3739У статті узагальнено теоретичні підходи до класифікації споживачів товарів розкоші та проведено порівняльний аналіз поведінки споживачів товарів розкоші та їх підробок за економічними і психологічними критеріями.ukтовар розкошіповедінка споживачів товарів розкоші та їх підробокПорівняльний аналіз товарів розкоші та їх підробок: намір споживача здійснити покупку та бажання володіти розкішшюArticlehttps://orcid.org/0000-0002-1237-833X