Мосьпан, М.О.2024-11-072014Мосьпан М.О.Емпіричне дослідження особливостей розвитку здібностей до саморегуляції у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності / М. О. Мосьпан //Правничий вісник Університету «КРОК».-2014.- Вип. 20. - С.240-2472312-7686https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/4216У статті досліджено критерії рівня розвитку здатності особистості до саморегуляції у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності. Вивчено психограму студентів, акцентовано увагу на виділенні психологічних компонентів, що є найбільш важливими для саморегуляції студентів у конфліктних ситуаціяхukсаморегуляціяспрямованість особистостіпедагогічна діяльністькомпоненти саморегуляціїмотиваційний компонентпрофілі саморегуляціїформування засобів саморегуляціїЕмпіричне дослідження особливостей розвитку здібностей до саморегуляції у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльностіВтілення в життя прав людини щодо дитиниArticle