Мігус, І.П.Паращенко, Л.І.Лаптєв, С.М.Мігус, Ірина ПетрівнаПаращенко, Людмила ІванівнаЛаптєв, Сергій Михайлович2024-07-222024-07-222021Мігус І.П. Інноваційний підхід до кадрового забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти / І.П. Мігус, Л.І. Паращенко, С.М. Лаптєв // Вчені записки Університету «КРОК». - 2021. - № 3(63). - С. 169-177. - https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-63-169-1772307-69682663-2209https://doi.org/10.31732/2663-2209-2021-63-169-177https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2421Стаття присвячена розробці інноваційного підходу до кадрового забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти. У статті запропоновано авторське поняття «кадрове забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти», під яким пропонується розуміти сукупність заходів щодо організації та контролю за відповідністю науково-педагогічних працівників ЗВО вимогам чинного законодавства до такої діяльності. Встановлено мету та основні завдання кадрового забезпечення дистанційного навчання у ЗВО, а також функції, які воно повинно виконувати. З’ясовано, що реалізація кадрового забезпечення дистанційного навчання у ЗВО має ґрунтуватись на таких принципах: обов’язковості; оцінюваності; транспарентності; постійності; комплексності; системності; індивідуальності; автономності. Так, основною метою дослідження є розробка інноваційного підходу до кадрового забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Для реалізації інноваційного підходу необхідно: закладам ЗВО – організувати підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, які там працюють; науково-педагогічним працівникам – внести необхідну інформацію до електронного «профілю педагогічного працівника ЗВО»; державним органам управління вищою освітою – врахувати інформацію, наведену в електронному профілі при акредитації. Відповідно до чинного законодавства, запропоновано алгоритм набуття науково-педагогічними працівниками ЗВО спеціальних знань і сформованих компетентностей щодо використання засобів педагогічного впливу, інструментів організації дистанційного навчання, досвіду використання та створення цифрових засобів навчання шляхом підвищення кваліфікації. Запропоновані зміни до використання інтернет-технологій для верифікації інформації у електронному профілі науково-педагогічного працівника сприятимуть більш прозорому процесу їх підвищення кваліфікації для підготовки ЗВО до проходження кваліфікації.ukкадрове забезпеченнядистанційне навчаннязаклад вищої освітиІнноваційний підхід до кадрового забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освітиArticlehttps://orcid.org/0000-0001-6939-9097https://orcid.org/0000-0003-0613-2998https://orcid.org/0000-0003-3815-8375