Гаврилюк, С.П.Гаврилюк, Світлана Павлівна2024-08-012024-08-012017Гаврилюк, С.П. Особливості ресторанного маркетингу в Україні / С.П. Гаврилюк // Вчені записки Університету «КРОК». - 2017. - Вип. 48. - С. 175-183. - https://doi.org/10.31732/2663-2209-2017-48-175-1832307-69682663-2209https://doi.org/10.31732/2663-2209-2017-48-175-183https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2816У статті проаналізовано результати діяльності закладів ресторанного господарства України. Досліджено особливості ресторанного маркетингу. Здійснено теоретичний огляд поглядів науковців. Розвинуто підходи щодо формування комплексу маркетингу, що дозволило обґрунтувати його оптимальну структуру для ресторанного господарства. Запропонована модель комплексу маркетингу з модифікованою конфігурацією «5Р + 1С».ukресторанне господарстворесторанний маркетингпослуга ресторанного господарстваособливості ресторанного маркетингуелементи комплексу маркетингуОсобливості ресторанного маркетингу в УкраїніArticlehttps://orcid.org/0000-0003-1001-4046