Наумова, Олена ОлександрівнаІльєнков, Дмитро Андрійович2025-01-242024Наумова О.О. Роль продуктового менеджменту в удосконаленні ІТ-продуктів / О. О. Наумова, Д. А. Ільєнков // Економіка та суспільство. - 2024. - № 69. - DOI https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-69-932524-0072https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-69-93https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/5281Метою статті є дослідження сутності та ролі продуктового менеджменту у вдосконаленні ІТ-продуктів, визначення його ключових складових і основних етапів. Для досягнення цієї мети використано такі методи, як аналіз, синтез, індукцію та дедукцію. У статті наведено узагальнення тлумачення понять «продуктовий менеджмент» та «ІТ-продукт»; розкрито основні складові, етапи реалізації процесу та методи здійснення продуктового менеджменту в удосконаленні ІТ-продуктів. Виявлено, що продуктовий менеджмент забезпечує баланс між організаційними процесами, технічними можливостями та потребами користувачів і вимогами ринку, сприяючи зростанню конкурентоспроможності підприємства. Перспективними напрямами подальших досліджень є використання штучного інтелекту для оптимізації задач продуктового менеджменту, вдосконалення методів застосування соціальних мереж для збору інформації в процесі ухвалення управлінських рішень та поглиблення аналізу програмного забезпечення, що використовується у процесах продуктового менеджменту.ukпродуктовий менеджментІТ-продуктуправління ІТ-продуктомметоди продуктового менеджментуцифрова трансформаціяРоль продуктового менеджменту в удосконаленні ІТ-продуктівArticlehttps://orcid.org/0000-0002-1237-833Xhttps://orcid.org/0009-0007-2184-9395