Кузнецова, Н.Г.Жеребко, Р.І.2024-11-062015Кузнецова Н.Г. Інструменти становлення системи маркетингових комунікацій для інноваційних підприємств/ Н. Г. Кузнецова, Р. І. Жеребко //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2015. - Вип. 39.- С.132-1362307-6968https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/4185Статтю присвячено сутності та ролі маркетингових комунікацій у просуванні інноваційної продукції. Розкрито особливості застосування її основних інструментів в умовах невизначеності та ризикованості інноваційної діяльності. Підкреслено важли вість виокремлення та опрацювання ключових інструментів системи, а також розглянуто різні підходи до визначення пріоритетних інструментів.ukмаркетингмаркетингова стратегіямаркетингові комунікаціїінструментиінноваціїмаркетинг інноваційІнструменти становлення системи маркетингових комунікацій для інноваційних підприємствArticle