Дригус, М.Т.2024-11-132013Дригус М.Т. Концептуальний підхід П.Г. Редкіна до психології вчителя/ М. Т. Дригус //Правничий вісник Університету «КРОК».-2013.- Вип.17.- С. 152-1562312-7686https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/4327У статті вперше проаналізовано концептуальний підхід до психології вчителя видатного вітчизняного вченого П.Г. Редкіна. Розкрито розуміння вченим сутності професійної діяльності вчителя в контексті ідеї розвитку, саморозвитку та самовдосконалення; представлено технологію ефективності вчителя як суб’єкта професійної діяльності та формування його професійної компетентності.ukособистістьрозвитоксаморозвитоксамовдосконаленнясвободаКонцептуальний підхід П.Г. Редкіна до психології вчителяArticle