Добров, Сергій2024-07-042024-07-042024Добров С. Теоретичні основи корпоративної культури: поняття та принципи/ С.Добров // Вчені записки Університету "КРОК". - 2024. - № 2(74). - С. 228–236. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2024-74-228-2362307-69682663-2209https://doi.org/10.31732/2663-2209-2024-74-228-236https://dspace.krok.edu.ua/handle/krok/2133У сучасному динамічному світі корпоративна культура стає одним із вирішальних факторів, що визначає успішність та конкурентоспроможність організацій. Вона відображає цінності, переконання, норми та поведінкові очікування, які формуються та підтримуються всередині колективу, впливаючи на всі аспекти діяльності компанії. Незважаючи на тривалі наукові дослідження, теоретичні основи корпоративної культури залишаються неоднозначними та потребують подальшого уточнення. Метою статті є дослідження теоретичних основ корпоративної культури, зокрема визначення ключових понять та принципів, що лежать в основі її формування та функціонування. Методологія дослідження базується на використанні історичного методу, аналізу та синтезу, методу узагальнення та систематизації. Для відображення результатів дослідження використано графічний та табличний методи. У статті розглянуто різні наукові підходи до визначення корпоративної культури та її компонентів. Проаналізовано вплив корпоративної культури на організаційну ефективність, інноваційність та залученість працівників. Виявлено, що успішне функціонування організацій тісно пов’язане з ефективним управлінням корпоративною культурою. Представлено рекомендації для керівників щодо впровадження та підтримки позитивної корпоративної культури. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на глибше вивчення взаємозв'язку між корпоративною культурою та лідерством, а також на розробку практичних інструментів для вимірювання та оцінки корпоративної культури в різних організаціях.ukкорпораціякорпоративна культуракорпоративна місіякорпоративні цінностімоделі корпоративної культуриТеоретичні основи корпоративної культури: поняття та принципиArticle