Публікація: Управління якістю сервісу служби наземного обслуговування повітряних суден в умовах міжнародного аеропорту
Вантажиться...
Дата
DOI
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Університет «КРОК»
Анотація
Досліджено особливості системи управління якістю діяльності міжнародного аеропорту. Здійснено оцінку якості основних послуг, які надаються пасажирам. Оцінено якість та оперативність надання послуг корпоративним клієнтам аеропорту службою наземного обслуговування повітряних суден. Сформульовано пропозиції з удосконалення системи управління якістю
Опис
Бібліографічний опис
Алькема В.Г. Управління якістю сервісу служби наземного обслуговування повітряних суден в умовах міжнародного аеропорту/ В. Г. Алькема, Є. С. Виходцев //Вчені записки Університету «КРОК». Серія «Економіка».-2015. - Вип. 41. - С. 119-129
