Перегляд за Автор "Грушко, В.І."
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Аналіз операцій з покупцями та замовниками(Університет «КРОК», 2017) Грушко, В.І.; Савсюк, М.М.; Грушко, Віктор ІвановичСтаття присвячена актуальним проблемам обліку, контролю операцій з покупцями та замовниками на підприємствах. Проведено аналіз досліджень цієї теми вітчизняними та зарубіжними вченими. В статті розкривається сутність та мета проведення контролю операцій з покупцями та замовниками. Наводяться джерела інформації для проведення контролю. Розглянуто процедури та етапи проведення контролю розрахунків з покупцями та замовниками. Надано пропозиції щодо шляхів вдосконалення системи внутрішнього контролю операцій з покупцями та замовниками на підприємствах України.Документ Електроенергетика України під час українсько - російської війни(Університет «КРОК», 2022) Ткач, Д.К.; Грушко, В.І.; Грушко, Віктор ІвановичУ статті аналізується стан електроенергетики України під час українсько - російської війни. Метою дослідження є аналіз стану електроенергетики України під час українсько - російської війни. Показано, що українсько – російська війна, яка триває вже вісім років нанесла великі збитки українській електроенергетичній галузі. У результаті повномасштабної війни Росії проти України відбулося різке падіння об’ємів використання електричної енергії щонайменше на 30%. Проаналізовано законодавчі принципи державної політики щодо розвитку систем накопичення енергії. У цьому плані важливим для розвитку в країні системи накопичення електричної енергії та створення достатніх маневрених потужностей стало прийняття Верховна Рада України 15 лютого 2022 прийняла Закону "Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку систем накопичення енергії". Підкреслено, що не дивлячись на те, що російський агресор причинив велику шкоду електроенергетичній галузі України, ця сфера економіки країни залишається досить потужною і має гарний потенціал для реформування вітчизняного ринку електроенергії. Далі аналізується ситуація, яка склалася у атомній енергетиці країни. Звертається увага на те, що 2021 року у квітні - травні спеціалісти ДП «НАЕК «Енергоатом» та ПрАТ «НЕК «Укренерго» здійснили на енергоблоках №1 та №2 Запорізької АЕС випробування з метою опанування ринком допоміжних послуг. Результати показали, що атомники готові до таких новацій. Показано, що досить тяжка ситуація склалася в українській тепловій електроенергетиці. Через прицільні обстріли російськими окупантами в Україні постраждали щонайменше 4 теплові електроцентралі. Тому надзвичайно актуальним є питання зміцнення та посилення безпечної діяльності вітчизняної енергетичної системи — найкраще використовування існуючих потужностей ТЕС та створення умов для спорудження модерних генеруючих потужностей з високою ступіню мобільності. Досліджується українська гідроенергетика, яка також активно шукає шляхи реформування вітчизняного ринку електроенергії. У 2021 році ПрАТ «Укргідроенерго» ефективно вирішило дуже важливу задачу, а саме покриття пікової навантаження в українській енергетичній системі. Тим самим був забезпечений баланс об’єднаної енергетичної системи країни і мінімізовані наслідки дефіциту вугілля для теплових генерацій. Підтверджено, що одним із найперспективніших шляхів реформування вітчизняного ринку електроенергії є створення умов для подальшого розвитку ВДЕ.Документ Синхронізація об'єднаної енергосистеми України з ENTSO-E: економічний вимір(Університет «КРОК», 2022) Грушко, В.І.; Грушко, Віктор ІвановичУ статті аналізується економічні наслідки синхронізації об’єднаної енергосистеми України є ENTSO-E. Метою дослідження є аналіз стану електроенергетики України після інтеграції її з ENTSO-E. Крім того, показано, що на початку березня цього року, започатковано синхронізацію ОЕС України та Молдови з енергетичною системою Європи ENTSO-E. Україна стала частиною ENTSO-E раніше на рік терміну, який був запланований. Проаналізовано законодавчі принципи щодо реалізації державної політики енергетичної незалежності, а саме прийняту Верховною Радою України Постанову ВР №26-VIII від 11.12.2014 р., якою затверджено Програму діяльності КМ України у цій царині. Підкреслено, що 12 вересня 2019 року НЕК «Укренерго» підписало Сервісний контракт з Консорціумом системних операторів ENTSO-E для вивчення спроможності інтеграції з ОЕС України. Констатується, що літом 2018 року була розпочата робота по гарантуванню проведення відповідних розвідок, а саме: на початку були визначений механізм проведення перевірок який включав порядок, методологію та відповідні плани. Для реалізації наміченого були надані кошти з боку USAID. Відмічено, що в межах реалізації Каталогу заходів щодо синхронізації ОЕС України з ENTSO-E, «НАЕК« Енергоатом» разом з НЕК «Укренерго» додатково до випробувань 2019 року 17 серпня 2020 розпочали тестування систем збудження на енергоблоках АЕС на придатність вимогам технології ENTSO-Е. Досліджується модель, яка дозволяє відслідкувати як працює об’єднана електроенергетична система ОЕС України та ENTSO-E, у тому числі особливості як автономного, так і паралельного режиму роботи цих систем. Підтверджено, що Україна має хороші можливості для значного збільшення експорту електроенергії в європейські країни. По - перше, вітчизняна електроенергетична галузь має досить багато різноманітних електрогенеруючих потужностей, які виробляють струм у достатній кількості, для того щоб забезпечити потреби українських споживачів. По - друге, українські електростанції у спроможні виробляти надлишок електроенергії, який можна експортувати в європейські країни. На основі досліджених даних були здійснені розрахунки об’ємів майбутньої торгівлі електроенергією з країнами ЄС, який склав 2 гігават потужності, саме такі об’єми Україна має можливість експортувати через міждержавні лінії електропередач. Доведено, що членство України в ENTSO-E позитивно вплине і на подальший розвиток відновлюваних джерел енергії, оскільки в ЄС є спеціальна програма підтримки саме цієї галузі електроенергетики. Обґрунтована теза про те, що європейська енергоінтеграція України суттєво вплине на демонополізацію та деолігархізацію український енергетичного ринку. Засвідчено, що за час, який пройшов з початку синхронного функціонування української та європейської систем не сталося ні одної аварійної ситуації. Україна, на сьогоднішній день, має можливість поставляти закордон щонайменше 800 МВт і це на потребує використання якогось нового устаткування, більш це не завадить стабільності системи.Документ Сучасні підходи до інтерпретації фінансового контролінгу в системі оперативного та стратегічного управління національною економікою(Університет «КРОК», 2015) Грушко, В.І.; Чумаченко, О.Г.; Грушко, Віктор Іванович; Чумаченко, Ольга ГригорівнаСтаттю присвячено теоретичним проблемам ідентифікації основних методів фінансового контролінгу та практичним можливостям їх використання підприємницькими структурами для забезпечення оперативного і стратегічного управлінняДокумент Шляхи вдосконалення фінансового регулювання доходів домогосподарств(Університет «КРОК», 2021) Грушко, В.І.; Шульдяков, Д.В.; Грушко, Віктор ІвановичУкраїна перейшла в нову епоху історії, пов’язану з Революцією гідності та появою можливості побудувати нову країну на принципах сталого розвитку, верховенства права, захисту прав людини, демократії, солідарності, належного врядування. Сталий розвиток орієнтований перш за все на людину та покращення якості її життя у сприятливому соціально-економічному середовищі та екологічно. чистому, здоровому, різноманітному природному довкіллі. Сталий розвиток національної економіки спрямований на подолання бідності шляхом ефективної зайнятості населення, високої вартості робочої сили, накопичення людського і соціального капіталу, розвитку підприємницької активності населення, зміцнення середнього класу, підвищення соціальних стандартів і гарантій, а також надання необхідної соціальної підтримки вразливим групам населення. Одним з важливих питань функціонування домогосподарств, вважається формування їхньої достатньої фінансової бази, що дозволить повноцінно забезпечити розвиток кожного з членів домогосподарства – безпосередніх власників та носіїв людського капіталу. Необхідність державного регулювання економіки випливає з об’єктивно притаманних державі економічних функцій. В умовах існування різних форм власності роль державного регулювання полягає, з одного боку, у забезпеченні юридичного механізму їх реалізації, а з іншого – у спрямованому впливі на ринкові параметри, що забезпечують організацію функціонування економічної системи як цілого. Сьогодні в Україні загальновизнаною є об’єктивна необхідність переходу до регульованого ринку. Однак чітко не визначено форми, принципи й засоби державного регулювання. Через це особливого значення набуває встановлення кола об’єктів державного впливу, оскільки саме об’єкт зумовлює адекватну йому економічну форму державного регулювання. Розвиток об’єкта регулювання зумовлює розвиток форм і засобів його регулювання. Метою статті є шляхи вдосконалення фінансового регулювання доходів домогосподарств. У статті розглядається питання регулювання доходів домогосподарства через оцінку показників доходів населення. Аналізуються реальні тенденції і закономірності в їх динаміці та пропонуються ефективні шляхи і механізми подальшого зростання доходів населення і відповідно рівня його життя.