Перегляд за Автор "Капацина, Алла"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Коучингове консультування менеджерів в умовах професійної кризи(Університет «КРОК», 2023) Капацина, АллаУ статті висвітлюється сутність професійної кризи менеджерів у теперішніх обставинах війни в Україні. Під професійною кризою розуміється стан глибокої незадоволеності ситуацією, яка склалася у професійній сфері фахівця. Описані загальні причини професійних криз (незадоволеність своїм становищем і статусом; незадоволеність соціально-економічними умовами; вікові та психологічні зміни фахівця; професійна деформація; проблеми життєвої ситуації). Розглядається процес коучингу, пов'язаний з кар’єрними складнощами менеджерів. Описані ефекти, яких можна досягти в процесі коучингового консультування, а саме: позбутися невпевненості в діях, зняти внутрішні блоки та опрацювати існуючі явні і неявні протиріччя; об'єктивно оцінити ситуацію та свої можливості; реалізуватися у професійній діяльності; знайти внутрішню мотивацію задля досягнення кар'єрних цілей; позбутися ілюзій та псевдоцілей; визначити свої сильні та слабкі сторони, розкрити потенціал; усвідомити власні справжні професійні цінності. Наведений орієнтовний список питань, відповіді на які допоможуть менеджеру краще зрозуміти специфіку теперішньої ситуації, свої можливості та перспективи як фахівця. Це питання стосовно рівня професійної компетентності; питання щодо колективу співробітників та місця менеджера у ньому; питання відносно можливої зміни роботи на іншу й імовірні проблеми, які можуть при цьому виникнути та інші. Висвітлені очікувані результати кар’єрного коучингу: сформована нова кар'єрна мета; знаходження нових ресурсів та можливостей для кар’єрного зростання у нових умовах; посилення особистої мотивації у досягненні кар'єрних цілей; план дій для вирішення стратегічних та тактичних кар'єрних задач; знайдені індивідуальні інструменти для вирішення поточних професійних завдань; визначений розвиток комплексу компетенцій менеджера в умовах, що змінилися.Документ Розвиток професійних компетенцій менеджерів методом коучингу(Університет «КРОК», 2022) Капацина, АллаСтаття присвячена опису проведення коуч-сесій для менеджерів по роботі з клієнтами з метою розвитку професійних компетенцій (корпоративних, комунікативних, функціональних та управлінських). Висвітлено зміст кожної сесії, діяльність коуча-наставника та менеджерів. Інструмент роботи коуча-наставника – це запитання, які наводяться тут як орієнтовні для роботи над компетенціями. Описано базову модель GROW, яка містить в собі чотири етапи роботи: 1) постановка мети, 2) аналіз поточної ситуації; 3) напрацювання варіантів досягнення цілі; 4) реалізація і контроль. Детально висвітлено зміст чек-листів, які мають мету допомогти менеджерам формувати певні моделі поведінки на робочих місцях (чек-листи «Вміння сприймати критику», «Вміння переробляти інформацію»). Також описано коучингову модель «АВС-техніка» (зворотній зв'язок із невдачі), призначення якої – знайти помилки в виконаній роботі та зробити відповідні висновки. В процесі роботи над невдачами менеджери відповідали на питання: які ділові ситуації і чому вони сприймають як невдачі; яких конкретних знань, вмінь, навичок та інших ресурсів менеджерові не вистачає; як можна вирішити складну ситуацію; хто з колег є союзник, а хто шкідник; яким чином мінімізувати шкідливий вплив колег; який бажаний результат; створення чіткого алгоритму дій на робочому місці задля досягнення жаданого результату. Наведено результати впровадження коучингової програми в контексті зміни рівня розвиненості професійних компетенцій (у експериментальній та контрольній групах менеджерів). Ефективність програми перевірена за критерієм Вілкоксона. Всі параметри, згідно наведених результатів, суттєво змінилися (оскільки асимптотична значимість менша за 0,05), окрім останнього (оцінка атмосфери). Звідси витікає висновок: програма коучингу для розвитку професійних компетенцій у менеджерів по роботі з клієнтами є дієвою.