Перегляд за Автор "Копил, Андрій"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Корпоративне волонтерство як інструмент управління лояльністю стейкхолдерів організації(Університет «КРОК», 2024) Наумова, Олена; Копил, Андрій; Наумова, Олена ОлександрівнаУ статті досліджено важливість застосування корпоративного волонтерства, як одного з інструментів управління лояльністю стейкхолдерів організації. Актуальність теми проведеного дослідження обумовлена поточною економічною ситуацією в Україні, яка в загальному може бути охарактеризована терміном «ресурсна криза». Складовими такої кризи, зокрема, є війна, зниження ділової активності організацій, негативна ситуація на ринку праці України, падіння купівельної спроможності населення, проблеми в енергетичній сфері та інше. Зазначені фактори вимагають від організацій запровадження нових інструментів та практик щодо підвищення лояльності стейкхолдерів, а також управління цією лояльністю. Метою даної статті є дослідження явища корпоративного волонтерства, саме як управлінського інструмента, який організації можуть застосовувати при стратегічному плануванні, а також в своїй повсякденній діяльності для управління лояльністю стейкхолдерів. Методологічною основою дослідження стали методи аналізу та синтезу, індукції та дедукції, методи систематизації та узагальнення, метод опитування. Отримані наукові результаті полягають у поглибленні теоретичних засад щодо впливу корпоративного волонтерства на лояльність стейкхолдерів організації. Запропоновано альтернативні варіанти визначення термінів «інструмент управління лояльністю» та «корпоративне волонтерство». Обґрунтовано твердження, що корпоративне волонтерство є інструментом управління лояльністю стейкхолдерів організації. Виявлено напрями впливу корпоративного волонтерства на досягнення організацією стратегічних цілей. Виконано порівняльний аналіз інструменту управління лояльністю та корпоративного волонтерства. Систематизовано за результатами опитування 100 респондентів інструменти управління лояльністю клієнтів та працівників організацій. Перспективи подальших досліджень полягають в поглибленому аналізі впливу корпоративного волонтерства на лояльність стейкхолдерів організації, розробці методичних рекомендацій щодо використання корпоративного волонтерства як інструменту управління лояльністю стейкхолдерів організації серед малих та середніх організацій.Документ Сучасні технології управління людським капіталом: вплив на лояльність працівників(Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 2024) Наумова, Олена; Копил, Андрій; Наумова, Олена ОлександрівнаУ статті досліджено важливість технологій управління людським капіталом та їх вплив на лояльність працівників організацій. Актуальність теми проведеного дослідження обумовлена поточною негативною ситуацію на ринку праці України та тенденціями продовження його стагнації, що негативно позначається на діяльності організацій. Нові реалії вимагають від приватного та державного секторів впровадження сучасних технологій управління людським капіталом для підвищення ефективності робочого процесу кожного працівника з метою досягнення стратегічних цілей організації. У статті проаналізовано технології управління людським капіталом, які доцільно використовувати як інструменти управління лояльністю працівників організації, що є життєво необхідним в умовах ресурсної кризи. Метою статті є теоретичне обґрунтування ефективності сучасних технологій управління людським капіталом та напрямів їх використання як інструментів управління лояльністю працівників. Методологічною основою дослідження авторами обрано методи систематизації, узагальнення та порівняльного аналізу. Охарактеризовано складові сучасних технологій управління людським капіталом і зроблено висновок про їхню першочергову орієнтованість на технології індивідуального характеру, які спрямовані на розбудову партнерських відносин з працівниками, тоді як колективні технології переважно забезпечують базові потреби колективу та працівника.Отримані наукові результати полягають у поглибленні теоретичних засад розуміння дефініцій «управління людським капіталом», «лояльність працівників» та «ефективність технологій управління людським капіталом», а також у обґрунтуванні прямого впливу використання технологій управління людським капіталом на лояльність працівників. Перспективи подальших досліджень полягають в поглибленому аналізі впливу сучасних технологій управління людським капіталом на лояльність ширшого кола стейкхолдерів організації та на досягнення організацією своїх стратегічних цілей в умовах ресурсної кризи