Перегляд за Автор "Лаптєв, С.М."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Засади економіко-правового виховання молоді в сучасних умовах(Університет «КРОК», 2014) Сідак, В.С.; Лаптєв, С.М.; Лаптєв, Сергій МихайловичУ статті розкрито сутність базових понять «виховання», «правове виховання», «економічне виховання» та «громадянська спрямованість», встановлено взаємозв’язок між ними. Охарактеризовано особливості економіко-правового виховання студентської молоді. Встановлено найбільш ефективні форми та методи економічного та правового вихованняДокумент Механізм фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності закладу вищої освіти(ТОВ "ФІНТЕХАЛЬЯНС, 2019) Гребень, С.Є.; Мігус, І.П.; Паращенко, Л.І.; Лаптєв, С.М.; Алькема, В.Г.; Мігус, Ірина Петрівна; Паращенко, Людмила Іванівна; Лаптєв, Сергій Михайлович; Алькема, Віктор ГригоровичЗапропоновано механізм фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності закладу вищої освіти (ЗВО) і його структуру, яка включає: мету і завдання механізму; об’єкти і суб’єкти механізму; основні принцип, на яких ґрунтується механізм; види забезпечення реалізації механізму; важелі впливу та інструменти реалізації механізму; методичні підходи до оцінювання результатів наукової діяльності; заходи фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів. Введено поняття «механізм фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності закладу вищої освіти», під яким пропонуємо розуміти систему заходів і методів впливу державного фінансового контролю на діяльність закладів вищої освіти з метою підвищення ефективності витрачання бюджетних коштів шляхом ухвалення рішення про фінансування ЗВО на основі результатів проведених наукових досліджень. Зазначено, що основними напрямами забезпечення функціонування механізму фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності закладу вищої освіти є: правовий, нормативний та інформаційний. Систематизовано основні важелі впливу на функціонування запропонованого механізму: ліцензування спеціальності, за якою буде проводитись підготовка здобувачів вищої освіти; акредитація освітніх програм за спеціальностями; державна атестація ЗВО залежно від результатів наукової діяльності; розподіл бюджетних коштів залежно від результатів державної атестації ЗВО. До інструментів реалізації механізму фінансового контролю за розподілом бюджетних коштів залежно від результатів наукової діяльності ЗВО віднесено: фінансовий контроль; державний фінансовий аудит; ІТ-аудит. Запропоновано механізм проведення ІТ-аудиту результатів наукової діяльності ЗВО шляхом пошуку інформації про результати наукової діяльності працівників та її порівняння з інформацією ЗВО, поданою у заявці на проходження державної атестації в частині провадження ним наукової (науково-технічної) діяльності.Документ Інноваційний підхід до кадрового забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти(Університет «КРОК», 2021) Мігус, І.П.; Паращенко, Л.І.; Лаптєв, С.М.; Мігус, Ірина Петрівна; Паращенко, Людмила Іванівна; Лаптєв, Сергій МихайловичСтаття присвячена розробці інноваційного підходу до кадрового забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти. У статті запропоновано авторське поняття «кадрове забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти», під яким пропонується розуміти сукупність заходів щодо організації та контролю за відповідністю науково-педагогічних працівників ЗВО вимогам чинного законодавства до такої діяльності. Встановлено мету та основні завдання кадрового забезпечення дистанційного навчання у ЗВО, а також функції, які воно повинно виконувати. З’ясовано, що реалізація кадрового забезпечення дистанційного навчання у ЗВО має ґрунтуватись на таких принципах: обов’язковості; оцінюваності; транспарентності; постійності; комплексності; системності; індивідуальності; автономності. Так, основною метою дослідження є розробка інноваційного підходу до кадрового забезпечення дистанційного навчання у закладах вищої освіти. Для реалізації інноваційного підходу необхідно: закладам ЗВО – організувати підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, які там працюють; науково-педагогічним працівникам – внести необхідну інформацію до електронного «профілю педагогічного працівника ЗВО»; державним органам управління вищою освітою – врахувати інформацію, наведену в електронному профілі при акредитації. Відповідно до чинного законодавства, запропоновано алгоритм набуття науково-педагогічними працівниками ЗВО спеціальних знань і сформованих компетентностей щодо використання засобів педагогічного впливу, інструментів організації дистанційного навчання, досвіду використання та створення цифрових засобів навчання шляхом підвищення кваліфікації. Запропоновані зміни до використання інтернет-технологій для верифікації інформації у електронному профілі науково-педагогічного працівника сприятимуть більш прозорому процесу їх підвищення кваліфікації для підготовки ЗВО до проходження кваліфікації.