Перегляд за Автор "Матеюк, О.А."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ Розвиток інформаційного суспільства. Т.9. Правові та соціально-психологічні виміри новітнього інформаційного суспільства(Університет «КРОК», 2015) Гордієнко, С.Г.; Чистякова, А.С.; Гіжевський, В.К.; Боровенко, В.М.; Ятченко, Є.О.; Бєгов, Д.Д.; Мазур, О.В.; Бернадський, Б.В.; Тарасова, І.В.; Марков, С.Л.; Матеюк, О.А.; Карамушка, Л.М.; Філь, О.А.; Блешмудт, П.П.; Корсакевич, В.В.; Стадник, В.А.; Калашник, Н.Г.; Живоглядов, Ю.О.; Сингаївська, І.В.; Кутас, М.С.; Пасічняк, Р.Ф.; Сідак, В.С.; Шевченко, В.Є.; Сафін, О.Д.; Дектярьова, Т.В.; Кондрюкова, В.В.; Гіжевський, Володимир Казимирович; Живоглядов, Юрій Олексійович; Сингаївська, Ірина Валентинівна; Чистякова, Анастасія СергіївнаУ першій частині монографії досліджуються актуальні проблеми, пов’язані з інформаційним правом та станом захисту прав інтелектуальної власності, розглядаються концептуальні підходи до конкуренції та її правової охорони, проводиться історико-правовий аналіз розвитку вітчизняних слідчих органів. Водночас, автори розглядають стан організації та здійснення ефективної законодавчої діяльності в різних сферах сучасного суспільства: діяльності транспортної системи України, функціонування релігійних організацій та ін. Автори підкреслюють необхідність активізації та організації ефективної правотворчої діяльності, забезпечення якості законів та механізмів їх реалізації, врахування життєвих інтересів усіх учасників трансформаційних процесів, що відбуваються в державі. У другій частині монографії розглядаються проблеми управління, творчої та інноваційної діяльності, мотивації, конкурентних відносин, комунікацій та психологічного впливу в новітньому інформаційному суспільстві.Документ Імпліцитний психологічний вплив у системі "вчитель-учень"(Університет «КРОК», 2012) Матеюк, О.А.; Россова, М.М.У статті розглянуто теоретичні аспекти імпліцитного психологічного впливу, розкрито психологічні особливості імпліцитної теорії особистості, описано її структуру. Визначено поняття «імпліцитний психологічний вплив у системі «вчитель-учень»